دانلود Freemake Video Converter Gold 4.1.10.64 – مبدل مالتی مدیا

دانلود Freemake Video Converter Gold ابزار قدرتمندی به منظور تبدیل ویدئو با فرمت های مختلف به یک دیگر می باشد. این برنامه قبلیت تبدیل آسان و الحاق فایل های چند رسانه ای را دارا بوده و امکان تبدیل به فرمت دستگاه های مختلف اسمارت فون را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به امکان رایت دی وی دی و همچنین دانلود از یوتوب به منظور تبدیل فایل ها اشاره کرد.
نرم افزار Freemake Video Converter Gold نرم افزاری برای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت ویدیویی پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید ویدیوهای مورد نظرتان را وارد این برنامه کنید و سپس آنها را به فرمت ویدیویی مورد نظرتان تبدیل نمایید. هم چنین این برنامه دارای ابزارهای بسیار متعددی است که از این میان می توان به ابزار برش ویدیو، ابزار چسباندن دو یا چند ویدیو به یکدیگر، ابزار کاهش حجم فیلم های حجیم به سایز های ۷۰۰ مگابایت یا ۱٫۴ گیگابایت و یا ۴٫۷ گیگابایت، ابزار تبدیل عکس و آهنگ به اسلاید شو همراه با پس زمینه و سایر متعلقات آن، ابزار اضافه کردن زیرنویس به فیلم، ابزار رایت فیلم بر روی دیسک های دی وی دی و بلوری و نیز ساخت فایل ایمیج، ابزار تبدیل ویدبو به فایل های قابل پخش در انواع دستگاهای پخش ویدویی مانند انواع گوشی های موبایل و بسیاری از ابزارهای دیگر اشاره نمود.


ویژگی های کلیدی دانلود Freemake Video Converter:
پشتیبانی بیش از ۲۰۰ فرمت مختلف
 تبدیل رایگان ویدیو به محبوب ترین فرمت های ویدیویی که برای افزایش قابلیت های نرم افزار، نیاز به وارد کردن سریال می باشد. سریال رسمی نرم افزار به همراه آموزش نصب، در وبسایت دانلودها قرار دارد.
 تبدیل فیلم های دی وی دی (محافظت نشده) به فرمت های AVI، WMV، MP4، MPEG MKV، FLV، SWF، ۳GP
 ایجاد ویدئو HTML5  به فرمت های (OGG، WebM، H.264) برای مرورگرهای وب مدرن
 تبدیل رایگان به آی پاد، آی فون، اپل، PSP، آندروید
 بهینه سازی فیلم های شما به منظور پخش در اپل، سونی، و دستگاه های آندروید
 تبدیل به فرمت های قابل پخش در آی پاد کلاسیک، آی پاد لمسی، آی پاد نانو، – آی پاد ۵G، آی فون، اپل، سونی PSP، PS2، PS3، بلک بری، سامسونگ، نوکیا، ایکس باکس
 پشتیبانی از فناوری  CUDA و DXVA
 رایت فیلم های بلوری
 ایجاد دیسک های Blu-ray از فرمت های ویدئو، صدا، عکس ها، آدرس ها
 رایت دی وی دی  تا ۴۰ ساعت





Freemake Video Converter Gold – Convert video to AVI, MP4, WMV, MKV, 3GP, DVD, MP3, iPad, iPhone, PSP, Android phones. Video to MP3 with one click! Rip & burn DVD. Convert YouTube to MP4, AVI, etc. with Freemake! Guaranteed result.




سیستم مورد نیاز



Processor: В 1 GHz Hard drive: 1 GB free space RAM: 5. 12 MB





راهنمای نصب


1) پس از اتمام نصب، مطمئن شوید اینترنت شما حتما قطع می باشد.
2) نرم افزار را اجرا کنید. بر روی گزینه Install در وسط محیط نرم افزار کلیک کنید تا سریال Gold Pack از شما درخواست شود. سریال مربوطه در فایل Key.txt را وارد کنید. تایید کنید تا ثبت شود.
3) نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا کنید. این بار بایستی همین روند را برای نصب سریال Subtitle Pack انجام دهید.
4) دوباره نرم افزار را ببندید و اجرا کنید. نرم افزار کامل رجیستر شده است.
5) اگر در روش بالا نتوانستید نرم افزار را فعال سازی کنید، به جای کلیک بر روی گزینه Install بر روی ضربدر کلیک کنید سپس سریال Gold Pack و سریال Subtitle Pack را وارد کنید و نرم افزار را فعال سازی کنید.




اطلاعات فایل







رمز فایل


www.downloadha.com






پاسخگوی شما هستیم


چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345


دانلود Freemake Video Converter Gold 4.1.10.64 – مبدل مالتی مدیا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog