شرط باشگاه سپاهان برای محسن مسلمان

محسن مسلمان در پرسپولیس به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و همین مسئله باعث شده تا شایعه جدایی او از جمع سرخ ها روز به روز جدی تر شود. مسعود تابش، سرپرست سپاهان در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص مذاکره با محسن مسلمان برای انتقال از پرسپولیس به سپاهان اصفهان گفت:«5 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. شرایط پرسپولیس هم به گونه ای است که بازی های حساسی را در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد. دور از مردانگی است که بخواهیم ذهن بازیکنی را به هم بریزیم و مذاکره مستقیم انجام دهیم. در جلسه کمیته فنی متوجه شدیم چه بازیکنانی را می خواهیم.
امکان جذب مسلمان توسط باشگاه سپاهان
امکان دارد محسن مسلمان را هم بخواهیم اما نه با 2 میلیارد تومان. در شرایط فعلی هم هیچ گونه مذاکره مستقیمی با وی انجام ندادیم.» سرپرست باشگاه سپاهان درباره جذب احتمالی سرور جپاورف اظهار داشت:«شاید او هم در لیستمان باشد.
همانطور که احتمال دارد محسن مسلمان حضور داشته باشد امکان دارد جپاروف هم در لیست خریدمان باشد. اما احتمالی هم وجود دارد که هافبک بازیساز دیگری بگیریم. نیاز مبرم به خرید در این پست داریم و نمی توانیم این موضوع را کتمان کنیم.»

شرایط بد محسن مسلمان در پرسپولیس
نظر تابش در خصوص مهدی رحمتی دروازه بان استقلال
تابش در خصوص رابطه صمیمانه ای که با مهدی رحمتی ، کاپیتان استقلال تهران دارد و همین موضوع، احتمالات را برای بازگشت وی به سپاهان تقویت کرده، تصریح کرد:«با رحمتی رفیق هستم. من شخصا مهدی را از شیراز به اصفهان آوردم. چک مربوط به انتقالش از فجرسپاسی به سپاهان را خودم به شیراز بردم و دستش را گرفتم تا به اصفهان بیاید. در توانایی های فنی اش هم شکی نیست. اما دروازه بان سوریه ای که آوردیم خیلی خوب است. ابراهیم عالمه بازی های خوبی هم انجام داده و اولویتمان تمدید با اوست. قصد خرید رحمتی را نداریم.»
شرط باشگاه سپاهان برای محسن مسلمان

شرط باشگاه سپاهان برای محسن مسلمان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog