۵ تکنیک ساخت بک لینک واقعی و موثر




لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 5 امتیاز : 4.2]


دوستان و همراهان نیوسئو، در این مقاله آموزش سئو با 5 تکنیک ساخت بک لینک باکیفیت آشنا می شوید. البته استفاده از این روش ها مقداری سخت و پیچیده می باشد. پیشنهاد می کنم این مقاله را چند بار با دقت بخوانید!
Guest Blog ها یا همان پست مهمان یکی از محبوب ترین استراتژی های ساخت لینک در دنیا می باشند. حتی بسیاری از وبمستران نیز، Guest Blogging را بهترین منبع ساخت لینک می دانند.
امروزه داشتن یک پروفایل لینک متنوع (پروفایلی که به سایر شبکه های اجتماعی و سایت های مجاز لینک دهی می نماید) برای حفظ رتبه بندی در موتورهای جستجو بسیار ضروری است.
آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چگونه کسب و کارهای تجاری در این حوزه کار می کنند؟ و یا چگونه می توان بدون استفاده از وبلاگ ها لینک خود را منتشر کرد؟
انتشار پست مهمان یک راه ساده، آسان و موثر برای ایجاد بک لینک می باشد. در تاریخ 25 May مه 2017، گوگل به تمامی سایت هایی که پست مهمان تولید می کردند هشدار داد و اعلام کرد سایت هایی که اجازه می دهند این پست ها در وب سایتشان تولید شود به شدت جریمه می شوند.
گوگل با این کار خط بطلانی بر سود سرشار خود از این راه کشید. زیرا معتقد است سایت ها باید در یک فضای رقابتی سالم و به نسبت تولید محتوای باکیفتشان در رنک دهی ارتقا پیدا کنند. البته گوگل حتی لیستی از این لینک های محبوب که ممکن است غیر مجاز باشند را دنبال می کند:

حال به نظر شما برندها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی چه کاری انجام می دهند؟ آیا فقط بر روی محتوا و ساخت لینک تمرکز می کنند؟
این مسئله بسیار ایده آل است اما تمام داستان این نیست. بگذارید از زوایای دیگر به این مسئله نگاه کنیم. استفاده از لینک و تولید محتوا یک روش واقع گرایانه است اما با وجود حجم بسیار بالای تولید محتوا در فضای مجازی و ظهور شبکه ها و سیستم های جدید آیا این امر به تنهایی تحقق پذیر است؟
وبلاگ نویسی و نوشتن پست های مهمان همچنان می تواند یکی از استراتژی های شما در رونق بخشیدن به کسب و کار باشد اما با این حال نباید تنها استراتژی شما لقب بگیرد. مسئله ای که مهم است اتخاذ استراتژی شماست که چگونه می خواهید کار کنید؟ توجه به این مسئله که باید لینک های خود را آپدیت نگه دارید بسیار مهم است.
در ادامه قصد داریم روش هایی را بررسی کنیم که بدون استفاده از پست مهمان به شما کمک می کند تا لینک خود را منتشر نمایید. اما واقعا چطور می توانیم جایگزین مناسبی برای انتشار لینک ها بدون پست مهمان پیدا نماییم؟
در اینجا به پنج تکنیک ساخت بک لینک واقعی و موثر اشاره می کنم:
1.تکنیک Blogger Reviews :
اگر شما محصول یا سرویسی برای عرضه دارید می توانید از Blogger Reviewها استفاده نمایید. حتی اگر بلاگرها اعلام کنند که می توانید آزادانه و بدون صرف هزینه محصولات خود را در وب سایتشان عرضه نمایید، این انتشار محصولات یا سرویس ها خود منجر به ساخت لینک های طبیعی می شود.
اما سوالی اینجا مطرح می شود؛ بلاگرها را چگونه شناسایی کنیم؟ جواب خیلی ساده است: قدرت جستجوی گوگل!!!
کافی است عبارت و مطلبی را که می خواهید بررسی نمایید، در گوگل وارد سرچ کنید. به طور مثال عبارت: Cell phone case product reviews را جستجو کردیم:

پس از عملیات جستجو شما یک لیست بلند بالا از سایت هایی دارید که سایرین محصولات خود را برای عرضه در اختیار این سایت ها قرار داده اند. همین کار خود باعث شده است که لینک محصولات و سرویسی که می خواهند روی آن کار کنند در فضای مجازی منتشر شود.

شاید اگر روی یکی از این لینک ها کلیک کنید، با تعجب از خود خواهید پرسید چرا اشاره ای به بک لینک نشده است! جواب بسیار ساده است زیرا شما به صورت رایگان محصولات خود را در اختیار بلاگرها قرار می دهید لذا نیازی به اشاره به لینک و استفاده از بک لینک نیست.
2. تکنیک  HARO :
HARO در واقع یک پلتفرم است که مانند یک پایگاه دانش عمل کرده و تمامی اخبار و اطلاعات را در خود نگهداری می کند.
بعضی از افراد بر این باورند که تکنیک بک لینک HARO ارزش زمانی که روی آن صرف می کنید را ندارد اما در واقع ایجاد حتی یک بک لینک از این طریق باعث پیشرفت و ارتقا چشمگیری در سایت می شود.
نکته ای که می بایست در کار با HARO رعایت کنید تمرکز جواب درخواست ها می باشد. به عبارت دیگر باید تمام تمرکز خود را بر روی جواب که شامل سرویس و یا محصولات شما می شود قرار دهید. به مثال زیر دقت کنید.

این سبک جستجو تکنیک خاص خود را دارد و ابتدا باید محصولی که به لحاظ شاخصه همانند محصول شماست را مورد جستجو قرار دهید. سپس اقدام به وارد کردن مشخصات سرویس یا محصولات خود نمایید. پس از اتمام کار با جستجو کردن آن عبارت، لیست محصولات شما نیز در نتایج پایگاه داده نمایان می شود.


لینک منبع

۵ تکنیک ساخت بک لینک واقعی و موثر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog