بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت اول


میزان اهمیت : معمولی
مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.


لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 3 امتیاز : 5]


اگر کسب و کار اینترنتی خود را به تازگی شروع کرده اید و به دنبال ابزارهایی هستید که با کمک آنها به رشد و توسعه کسب و کار خود سرعت بخشید، ما در نیوسئو به شما ابزارهایی برای بازاریابی اینترنتی معرفی می کنیم که قابل استفاده بر روی پلتفرم ها و سرویس های اینترنتی هستند.
اما اگر بودجه محدودی دارید و نمیدانید بر روی کدام ابزار باید سرمایه گذاری کنید، یا اگر می خواهید بدون صرف هزینه زیاد بازاریابی دیجیتال خود را رونق بخشید، چگونه می توانید گزینه مطلوب را انتخاب کنید؟ 
در طی چند مقاله بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد که با کمک آنها می توانید در هر زمینه ای، کسب و کار خود را رونق بخشید: از ایمیل گرفته تا رویدادها، از محتوا تا شبکه های اجتماعی.
ابزارهای بازاریابی و فروش :
این ابزار، ابزاری مناسب برای بازاریابی درونگرا (inbound marketing) است که بسیاری از ویژگی های آن نیز رایگان می باشد. نرم افزارهای فروش رایگان آن، به شما این امکان را می دهند که قالب های ایمیل و متن تبلیغاتی آماده بسازید و آنها را با Gmail و Outlook یکپارچه کنید یا ایمیل های خود را زمان بندی کنید.
Hubspot همچنین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM را نیز شامل می شود که قابلیت یکپارچه شدن با Hubspot را هم دارد. اگر می خواهید این نرم افزار را ارتقاء بدهید، بهتر است بدانید که نسخه Pro آن از قیمت 50$ به صورت ماهیانه شروع می شود.
این یک ابزار بسیار جالب است که با آن می توانید دکمه های فراخوان یا CTA) calls to action) بسازید و آنها را به محتوایی که منتشر می کنید بیافزایید. اگر صفحه شما از فریم ها پشتیبانی می کند، می توانید CTA های منحصر به فرد ساخته و آن ها را به صفحات خود اضافه کنید. این فراخوان ها را تنها افرادی قادر هستند ببینند که به لینک شما دسترسی داشته باشند. 
SumoMe نیز مجموعه قدرتمندی از ابزارهای بازاریابی را در خود دارد، اعم از تحلیلگر محتوا، جعبه پیام های دریافتی ایمیل، فرم برقراری ارتباط، منتشر کننده تصویر و غیره. ورژن رایگان این ابزار به تمامی اپلیکیشن های SumoMe دسترسی می دهد و بسیاری دیگر از ویژگی های تست A/B در نسخه Pro این ابزار در دسترس است که قیمت آن از 20$ ماهانه آغاز می شود.
Ampervize:
اگر نمی دانید با کدام ابزار بازاریابی دیجیتال باید کار خود را شروع کنید، دریافت گزارشی رایگان از Ampervize می تواند به کمک شما بیاید. بسته به پاسخ هایی که به چند سوال ساده درباره کسب و کار خود می دهید، این ابزار گزارش مناسبی از ارائه دهندگان خدمات مناسب شما، و حوزه های بازاریابی که بهترین نتیجه ها را برای شما دارند ارائه می دهد.
این ابزار یک داشبورد تمام و کمال برای مدیریت آنلاین کسب و کارهای شماست. می توانید همه چیز ، از ابزارهای تبلیغات تا پلتفرم های وبلاگ نویسی، ابزارهای ایمیل، سئو سایت و شبکه های اجتماعی را در یک ابزار کنترل کنید. ورژن رایگان این ابزار تا 5 ویجت دارد. می توانید با هزینه 19$ در ماه نیز این ابزار را به نسخه پیشرفته آپگرید نمایید.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ :
از این ابزارها در حوزه ی بازاریابی از طریق ایمیل استفاده می شود.
Boomerang:
Boomerang یک اپلیکیشن رایگان برای Gmail، Outlook و Android است که تعداد زیادی از ابزارهای مدیریت ایمیل را نیز شامل می شود. این اپلیکیشن به سادگی با inbox شما یکپارچه شده و می توانید از ویژگی هایی مانند زمان بندی ایمیل ها، رسیدها و دنبال کردن یادآورها استفاده کنید.
من همیشه از این اپلیکیشن برای زمان بندی ایمیل ها و خواندن رسیدهایم استفاده می کنم و البته به تازگی Boomerang ویژگی های پیشرفته دیگری را نیز برای کسب و کار معرفی کرده است. این ویژگی دستیار AI می باشد که به شما برای ساخت ایمیل های عالی کمک می کند.


لینک منبع

بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت اول


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog