ROG Strix Flare برای گیمرهای ایسوس معرفی شد


کیبورد گیمینگ و تمام مکانیکی ROG Strix Flare توسط بخش ROG ایسوس معرفی شد. ROG Strix Flare از سوییچ های آلمانی Cherry MX RGB استفاده می کند که هر چهار رنگ قرمز، آبی، قهوه ای و مشکی در این کیبورد به کار شده است. با ما همراه باشید:
عملکرد شگفت انگیز در بازی
ROG Strix Flare در حال حاضر هر چهار رنگ مختلف سوییچ های مکانیکی Cherry MX RGB را به خدمت گرفته است که شما می توانید بر حسب دلخواه خود کیبوردی با سوییچ مطلوب خود را تهیه کنید. این کیبورد از فناوری 100% Anti-Ghosting برای همه کلید ها بهره می برد که این عمل دقت فشردن هر کلید را به حد اکثر می رساند.
شخصی سازی باورنکردنی
کیبورد گیمینگ ROG Strix Flare سطحی نو از شخصی سازی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. در قسمت بالایی لبه سمت راست این کیبورد، یک تکه قابل جداشدن با طرح اولیه ROG وجود دارد که از نور پردازی Aura RGB نیز استفاده می کند. گیمرها با استفاده از نشانه خام موجود در جعبه این کیبورد نام خود یا نام تیم یا هرچیز دیگری را به دلخواه خود در این قسمت با خلاقیت خود اضافه کنند.
در کیبورد ROG Strix Flare امکان تغییر رنگ تک تک بخش ها و کلید ها به لطف ویژگی Aura امکان پذیر است. همچنین طراحی زیبای دو بخشی سطح بدنه کیبورد نیز در کنار درخشش جذاب کلید ها، جلوه ای بی نظیر به این کیبورد بخشیده است. در ROG Strix Flare نورپردازی Aura را در قسمت زیرین کیبورد نیز خواهید داشت که جذابیت آن را دوچندان کرده است.
گیمینگ با راحتی کامل
در کیبوردها معمولاً بخش کنترل چند رسانه در سمت راست کیبورد قرار گرفته است که به طور مثال گیمر برای تغییر میزان صدا، باید در بازی یا دست از روی ماوس بردارد و یا با دست چپ کنترل حرکت ها را در بازی رها کرده و صدا را تنظیم کند و این عمل ممکن است منجر به از دست دادن بازی شود! ایسوس با تغییر مکان ناحیه چند رسانه ای به قسمت چپ بالای کیبورد، از این قبیل مشکلات جلوگیری کرده و کاربر به سادگی و بدون هیچ مشکلی از این قسمت استفاده می کند. همچنین برای راحتی بیشتر، یک استراحتگاه مچ قابل جدا شدن نیز در این کیبورد قرار داده شده است و برای راحتی در مورد اتصال لوازم جانبی مانند حافظه فلش، یک پورت USB نیز در ROG Strix Flare تعبیه شده است.
عرضه کیبورد ROG Strix Flare با عرضه نرم افزار جدید ROG Armoury II همزمان شده است، این نرم افزار برای کنترل همه تجهیزات جانبی ROG بهینه شده و به سادگی می توانید تمام عملیات فنی در تجهیزات گیمینگ ایسوس را با این نرم افزار به طور حرفه ای تنظیم کنید.

ROG Strix Flare برای گیمرهای ایسوس معرفی شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog