یکی از بهترین سریال‌های شبکه Netflix به دنیای بازی‌های کامپیوتری می‌آید

یکی از بهترین سریال‌های شبکه Netflix به دنیای بازی‌های کامپیوتری می‌آید









ساعاتی پیش شرکت Curve Digital که سابقه عرضه بازی هایی نظیر Thomas Was Alone و The Swapper را در کارنامه دارد، از بازی Narcos که توسط استودیو همکارش یعنی Kuju Entertainment در دست توسعه است، رونمایی کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، این بازی که براساس سریال تلوزیونی شبکه Netflix یعنی Narcos ساخته می‌شود، در بهار سال 2019 برروی کنسول‌های Nintendo Switch، PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.
در ادامه اظهارات رئیس استودیو Kuju Entertainment یعنی آقای "برینلی گیبسون" (Brynley Gibson) در مورد بازی را مشاهده می‌کنید:
"ما در تلاشیم تا عنوانی بسازیم که با داستان فوق‌العاده و اکشن و هیجان سریال Netflix هم‌خوانی داشته باشد. به شدت هیجان‌زده‌ایم و المان‌ها و طرح‌های شگفت‌انگیزی برای گیم‌پلی بازی در فکر داریم که هم طرفداران سریال و هم گیمرها را خشنود خواهد کرد. "
سریال Narcos که پیرامون زندگی "پابلو اسکوبار" (Pablo Escobar)، قاچاقچی کلمبیایی موادمخدر و یکی از ثروت‌مندترین دلالان موادمخدرِ تاریخ جریان دارد، هم‌اکنون مراحل تولید فصل چهارم خود را می‌گذراند. این سریال تاکنون 2 بار برای جایزه معتبر The Golden Globes نامزد شده است.
در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.



این ویدئوها رو دیده‌اید؟


Tomb Raider


Call of Duty: Black Ops IIII


Metal Gear Solid V

یکی از بهترین سریال‌های شبکه Netflix به دنیای بازی‌های کامپیوتری می‌آید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog