نکات آرایشی برای خانم های بالای سی سال

معمولا با شروع سی سالگی ظاهر خانم ها دچار تغییراتی می شود و به همین ترتیب نیز نوع آرایش خانم ها در این سن باید کمی تغییر کند . البته این تغییرات به معنای داشتن آرایشی برای جلب توجه و خیره کننده که کاملا متفاوت با نوع آرایش سابق شما می باشد نیست . این تغییرات یعنی بکارگیری ترفند هایی که به حفظ ظاهری بی نقص و آراسته در این سن به شما کمک می کند . در این قسمت نکات ظریفی را بیان می کنیم که می توانید با شروع سی سالگی از آنها استفاده نمایید .
تغییرات پوست
باید با حقیقت رو به رو شوید . بعد از سی سالگی پوست رفتار گذشته را نخواهد داشت و احتمالا پیدایش خطوط و چروک های ریز را تجربه خواهید کرد . اما نوع شکل ظاهری پوست نیز تا حد زیادی به رفتار شما با آن بستگی پیدا می کند . دنبال شکلی از آرایش پوست باشید که روی نقاط مشکل دار پوست تمرکز می کند حال چه این مشکلات خطوط ریز باشند و چه آکنه های بزرگسالی ، برای همه آنها راه حلی وجود دارد . اما پیش از هر چیز آبرسانی و حفظ بهداشت و پاکیزگی را از یاد نبرید .
کرم زیر ساز
این وسیله ی آرایشی است که هر خانمی با سن بیش از سی باید آن را داشته باشد . به دنبال کرم زیرسازی باشید که مثل بتونه عمل می کند . برخلاف پرایمر های سنگین سیلیکونی ، پرایمر های بتونه شکل منافذ و خطوط ریز را می پپوشاند و سطح پوست را صاف و بدون ایراد جلوه می دهد .
آفتاب
اگر فاندیشن مورد اعتمادی را که سال ها از آن استفاده می کرده اید ، حال زیر نور آفتاب تغییر رنگ می دهد ، زمان تعویض کرم است . بسیاری از فاندیشن ها ، خصوصا موارد داروخانه ای ، در مجاورت هوا اکسید می شوند . این موضوع سبب می شود صورت شما تیره تر به نظر برسد . بنا بر دلایلی ، اکسید شدن در سنین بالا بیشتر اتفاق می افتد. اگر این مورد را درباره ی خود نیز مشاهده کردید ، از رنگ و یا برند دیگری استفاده کنید .
ابروها
ابروها یکی از اجزای چهره هستند که سن را خیلی زود آشکار می کنند . همچنین نازک شدن تار موها ، نه تنها در سر ، بلکه در ابرو و مژه ، با آغاز سی سلگی به وضوح قابل مشاهده است . استفاده ی مداوم از بند و موچین و وکس نیز این مشکل را تشدید می نماید . به جای استفاده از وسایل آرایشی مختلف کافی است یک ژل ابروی حاوی فیبر داشته باشید . این نوع از لوازم آرایشی مخصوص ابرو ظاهری گول زننده از ابروهای پر پشت را به شما هدیه می دهند.
روغن برای رویش مو
اگر می خواهید مشکل نازک شدن موهای ابرو و مژه را از ریشه حل کنید ، برخی از روغن ها را امتحان نمایید . برای مثال روغن کرچک در میان جوامع مختلف سال ها به همین منظور مورد استفاده قرار می گرفته است . شما تنها به یک برس ریمل تمیز و کمی از این روغن احتیاج دارید . هر شب با این برس مژه ها و ابروهای خود را قبل از خواب به این روغن آغشته نمایید . بعد از گذشت مدتی تغییر را در مژه ها و ابروهای خود احساس خواهید رد .
از بین بردن موهای زائد
موردی که احتمالا خانم های بالای سی سال با آن مواجه خواهند شد ، پیدایش موهای زائد جدید در سراسر پوست صورت است . راهکارهای زیادی برای از بین بردن این موهای زائد وجود دارند ، اما آسانترین آنها وکس است که می توانید خود در منزل از آن استفاده نمایید . فقط فراموش نکنید بعد از وکس ممکن است پوست برای ساعاتی متورم و قرمز باشد . پس این دوره ی زمانی را در نظر بگیرید تا مجبور نباشید با همین پوست به مهمانی بروید !
رژیم غذایی
بعد از سی سالگی خود متوجه این موضوع می شوید که نمی توانید مثل گذشته هر ماده ی غذایی را که دوست دارید در برنامه ی خود بگنجانید . حتما آب کافی بنوشید و مواد غذایی با فیبر و پروتئین بالا بخورید . این مواد به شما در حفظ طراوت پوست کمک می کنند . مصرف ویتامین ها نیز از درخشندگی پوست محافظت می نمایند .
چشم ها
هیچ یک از اجزای بدن به اندازه چشم ها سن شما را نمایان نمی کنند . وقتی می خواهید تیرگی و خطوط اطراف چشم را بپوشانید ، کانسیلر شما باید بسیار سبک باشد . کانسیلر سنگین سن شما را بیشتر نشان می دهد . اگر پوست شما کمی سالخورده به نظر می رسد ، نباید ناحیه ی وسیعی از پوست زیر چشم را با کانسیلر بپوشانید . تنها چند نقطه ی کوچک از کانسیلر را اطراف چشم ها بزنید و با حرکات بسیار ملایم ضربه ای آن را پخش نمایید .
خط لب
همه ی خانم ها لب های حجیم و برجسته را دوست دارند . اما چطور می توان به ظاهری زیبا از لب ها دست پیدا کرد ؟ با خط لب . خط لب چیزی بیشتر از تنها یک رنگ برای زیبایی لب ها است و باید قبل از رژ لب استفاده از آن را در نظر بگیرید . البته باید خط لب شما رنگی کاملا نرمال و یا شبیه به کانسیلر داشته باشد .
سن تنها یک عدد است
افزایش سن تنها مخصوص عده ای خاص نیست و معمولا هیچ یک از ما آن را دوست نداریم .اما رعایت برخی از نکات بعد از سی سالگی به این معنا نیست که افزایش سن ما را به زانو درآورده است . رعایت این نکات آرایشی یعنی شما همچنان در بهترین حالت خود قرار دارید و همیشه مثل آغاز بیست سالگی زیبا خواهید بود . شما لایق این زیبایی و سرزندگی هستید پس خود را تنها به خاطر یک عدد از آن محروم نکنید .

امتیازدهی

Loading...



نکات آرایشی برای خانم های بالای سی سال


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog