کوری بارلوگ با انتشار پیامی احساسی، خبر از به پایان رسیدن مراحل ساخت God of War داد

کوری بارلوگ با انتشار پیامی احساسی، خبر از به پایان رسیدن مراحل ساخت God of War داد
سرانجام پس از مدت‌ها انتظار قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر به تجربه God of War بپردازیم. کوری بارلوگ با انتشار یک پیام، خبر از به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی داد.
به گزارش پردیس گیم ، کوری بارلوگ به عنوان کارگردان God of War، پیام خود را در وبلاگ رسمی PlayStatiion همراه با تصاویری منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:
" گلد شدن یک مرحله بسیار مهم برای بازی است. در حقیقت، واقعا فقط دو بخش بزرگ در توسعه بازی‌ها وجود دارند. دریافت چراغ سبز از سوی ناشر برای شروع ساخت بازی و گلد شدن، مهم‌ترین مراحل در چرخه توسعه آن به حساب می‌آیند. گلد شدن باعث می‌شود تیم سازنده و از همه مهم‌تر، مردم جهان، از به پایان رسیدن مراحل ساخت عنوان شما با خبر شوند. فقط کارهای تولید و انتشار به بازار باقی می‌ماند. "

وی در ادامه صحبت‌های خود راجع به احساسش نسبت به گلد شدن این بازی گفت:
" گلد شدن این بازی برای من معنا و ارزش بسیار بیشتری دارد. ما سفری پر از خنده، بحث، ترسِ خوب با مقداری شک را تجربه کردیم. این یکی از ترسناک‌ترین و فوق‌العاده‌ترین پروژه‌های من بود و صادقانه می‌گویم که بدون حمایت Sony و تیم خستگی‌ناپذیر و فوق‌العاده Santa Monica امکان نداشت. ما تجربه زیادی کسب نمودیم و اگر به گذشته بازگردم، هیچ چیزی را در بازی تغییر نمی‌دهم. شما بهترین تیمی هستید که یک کارگردان می‌تواند به آن امیدوار باشد و من از شما بابت اشتیاق و افتخاری که برای این بازی صرف کردید، سپاس‌گذارم.
از آنجا که داستان God of War مربوط به پدر و پسر می‌شود، می‌خواهم از جیمز بارلوگ که پدر من و منبع الهام و نویسنده بزرگی است، تشکر کنم زیرا او اراده و صبر لازم در مقابل مشکلات را به من تزریق کرد. به سرعت به 20 آوریل نزدیک می‌شویم و از طرف تمام تیم می‌گویم که واقعا نمی‌توانیم منتظر تجربه شما از بازی بمانیم. 
از تمام شما بابت پشتیبانی از صنعتی که باعث شده دوران نوجوانی من تا ابد زنده بماند و داستان‌هایی فوق‌العاده خلق می‌کند، تشکر به عمل می‌آورم."
God of War در تاریخ 20 آوریل (31 فروردین) برای کنسول Ps4 منتشر خواهد شد.

کوری بارلوگ با انتشار پیامی احساسی، خبر از به پایان رسیدن مراحل ساخت God of War داد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog