دانلود JetBrains RubyMine 2018.1.1 نرم افزار برنامه نویسی زبان روبی

دانلود JetBrains RubyMine یک IDE چند منظوره و کامل که همراه با ویژگی های مفید مانند تکمیل کد، قالب بندی، برجسته سازی نحوی و نسل CSS می باشد. روبی (Ruby) یک زبان برنامه‌ نویسی انعطاف پذیر، پویا و شی‌ گرا است. روبی ویژگی‌ های نگارشی پرل و شی‌ گرایی اسمال‌ تاک را با هم در خود دارد. زبان روبی در سال‌ های میانی دهه ۱۹۹۰ توسط یوکیهیرو ماتسوموتو در ژاپن اختراع شد. اگر شما هم با زبان روبی برنامه نویسی می کنید، حتما تاکنون نام RubyMine به گوشتان خورده است. این برنامه محیطی برای برنامه نویسی به زبان روبی است. هم چنین قابلیت طراحی و توسعه تحت وب را دارد. این نرم افزار برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسان طراحی و ساخته شده است. با استفاده از دانلود JetBrains RubyMine به تولید کد با کیفیت بالا و موثر تر به لطف پشتیبانی از Ruby and Rails, JavaScript and CoffeeScript, ERB and HAML, CSS, Sass و Less و …. نسبت به رقبا بپردازید.
IDE مخفف جمله Integrated Development Environment می باشد که معنی محیط توسعه یکپارچه می باشد. IDE محیطی گرافیکی می باشد که ابزار های لازم برای توسعه نرم افزار را در خود جای داده است. یکی از ویژگی های مهم در IDE ویرایشگر حرفه ای در هنگام نوشتن کد می باشد به این صورت که وقتی شما حرف اول دستور را می نویسید نام کامل دستور هایی که با آن حروف شروع می شوند برای شما به نمایش گذاشته می شود.


   



Boost your productivity for all types of Ruby projects and cutting-edge technologies with RubyMine, a powerful IDE with smart coding assistance and advanced testing and debugging features.




سیستم مورد نیاز



Microsoft Windows 10/8/7/Vista/2003/XP (incl.64-bit) 1 GB RAM minimum, 2 GB RAM recommended 300 MB hard disk space + at least 1 GB for caches 1024×768 minimum screen resolution





راهنمای نصب


آموزش نصب نسخه فعلی:
مشاهده آموزش نصب به صورت تصویری و کاملا قدم به قدم – اختصاصی دانلودها
1) وارد پوشه Patch شده و محتوای درون آن را در محل نصب نرم افزار خود کپی کنید. مثلا نرم افزار در C:/Downloadha نصب شده است. آدرس فایل اینگونه خواهد شد:
C:/Downloadha/lcs-server.jar
2) وارد محل نصب نرم افزار شوید و در پوشه bin به دنبال فایل هایی بگردید که با پسوند .vmoptions می باشند. معمولا دو فایل هستند که نشان دهنده ی فایل های اجرایی 32بیتی و 64بیتی خواهند بود. بنابه سیستم عامل خود و روشی که می خواهید نرم افزار را اجرا کنید، یکی از آن ها را انتخاب کنید و با یک ویرایشگر متن (مثل Notepad یا Notepad++) اجرا کنید.
3) یک خط جدید در انتهای نرم افزار اضافه کنید و دستور زیر را بزنید:
-javaagent:path-to-lcs-server.jar-file
دقت کنید که به جای عبارت path-to-lcs-server.jar-file باید آدرس فایل فعال ساز را بدهید که در گام 1 انجام داده اید. برای این مورد، بدین صورت می شود:
-javaagent:C:/Downloadha/lcs-server.jar
4) نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست سریال می کند. به زبانه ی Activation Code مراجعه کنید. حال محتوای درون فایل KEY.txt را درون باکس مربوطه کپی کنید. بر روی OK کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود. هم چنین دقت داشته باشید که الزامی به استفاده از محتوای درون فایل KEY.txt نیست. بله می توانید با هر عبارت دلخواه مثلا I Love Downloadha نیز نرم افزار را فعال کنید. اما KEY.txt شامل محتوای پیشنهادی کرکر می باشد.
——————————
آموزش نصب نسخه های قدیمی:
1) پس از اتمام نصب مطمئن شوید که نرم افزار در حال اجرا نمی باشد و اتصال شما از اینترنت قطع است.
2) به فولدر Crack در فایل دانلودی خود مراجعه کنید. تعداد بسیار زیادی فایل وجود دارد. هر کدام برای فعال سازی یک سیستم عامل جداگانه می باشد. برای فعال سازی نسخه ویندوز، شما باید از دو فایل اجرایی با پسوند exe استفاده کنید که شامل دو فایل زیر می شود:
dvt-jb_licsrv.amd64.exe
dvt-jb_licsrv.386.exe
برای سیستم های 64بیتی از amd64 استفاده کنید و برای سیستم های 32بیتی از 386. بنا به سیستم عامل خود یکی از فایل های اجرایی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. پس از چندثانیه به شما سرور اعلام می شود.
3) حال نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست فعال سازی می شود. گزینه آخر یعنی “License Server” را انتخاب کنید. حال آدرس سرور مورد نظر خود را عبارت “http://127.0.0.1:1017” قرار دهید و اجازه دهید نرم افزار فعال سازی شود.
4) پس از شروع نرم افزار، دقت داشته باشید که تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود قراردهید تا از غیرفعال شدن لایسنس شما جلوگیری شود.




اطلاعات فایل







رمز فایل


www.downloadha.com






رزرو مکان تبلیغاتی


برای رزرو این مکان تبلیغاتی با ایمیل زیر مکاتبه کنید:
[email protected]


دانلود JetBrains RubyMine 2018.1.1 نرم افزار برنامه نویسی زبان روبی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog