مبلغ پیشنهادی شفر برای قرار داد با استقلال لو رفت



مبلغ قرارداد شفر هنوز بین پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال و خود سرمربی آلمانی این تیم نامعلوم باقی انده است ، وینفرد شفر برای ماندن در تیم استقلال تهران چقدر دستمزد می خواهد؟


بعد از کش و قوس های زیاد در مورد شرایط ومبلغ قرار داد شفر آلمانی با آبی های پایتخت سرمربی تیم فوتبال استقلال مبلغ مورد نظر خود را به مسئولان این باشگاه اعلام کرده است. در شرایطی که رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به ادامه همکاری با شفر امیدوار است و فکر می کند که سرمربی آلمانی با مبلغ 600 هزار دلار توافق شده کنار می آید اما گویا سرمربی موفق آبی ها حاضر نیست با رقمی که ماهها قبل روی آن با افتخاری توافق کرده بود، قراردادش را تمدید کند. روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود مدعی شده که شفر برای ادامه همکاری، پیشنهاد سالی یک میلیون دلار به باشگاه داده که باعث شوکه شدن مدیران استقلال شده. جالب اینکه پیش از این گفته می شد شفر از استقلال همان رقمی را می خواهد که پرسپولیس به برانکو پرداخت می کند اما گویا قرمزها با پروفسور برای سالی 900 هزار دلار توافق کرده اند و درخواست شفر از استقلال بیشتر از مبلغ پرداخت شده پرسپولیس به برانکوست. فعلا که افتخاری تصمیم گرفته با چانه زنی رقم پیشنهادی شفر را پایین بیاورد و باید دید موفق به این کار خواهد شد یا نه.

مبلغ پیشنهادی باشگاه و وینفرد شفر برای قرارداد با تیم فوتبال استقلال تهران
باشگاه استقلال به علت این که از موفقیت با شفر خاطرجمع نبود، اول فصل قراردادی 6 ماهه با این مربی آلمانی به امضا رساند، قراردادی که با آخر فصل تمام می شود اما حالا نتایج خوب آبی ها باعث شده مدیران این باشگاه از حالا به فکر تمدید قرارداد با سرمربی آلمانی تیم شان باشند. 
در این بین شایعات زیادی مطرح شده است که اختلاف اصلی برای تمدید قرارداد شفر با استقلال بر سر مبلغ قرارداد این مربی است و البته در این مدت رقم های مختلف به عنوان رقم پیشنهادی شفر منتشر شده است.
از این صحبت ها کاملا مشخص است که موضوع عدم تمدید قرارداد شفر بر سر مسائل مالی است و موضوعی که کار استقلال را بر سر تمدید قرارداد با او سخت می کند، نرخ دلار است که در ماه های گذشته به طرز قابل توجهی بالا رفته است و این موضوع ادامه فعالیت شفر و سایر مربی ها و بازیکنان خارجی لیگ برتر را بسیار سخت کرده است.
مبلغ پیشنهادی شفر برای قرار داد با استقلال لو رفت

مبلغ پیشنهادی شفر برای قرار داد با استقلال لو رفت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog