دامنه اصلی پردیس‌گیم بار دیگر در دسترس قرار گرفت + دعوت به همکاری از تک تک همراهان پردیس‌گیم

دامنه اصلی پردیس‌گیم بار دیگر در دسترس قرار گرفت + دعوت به همکاری از تک تک همراهان پردیس‌گیم

خبر خوش، امروز در نهایت وبسایت "پردیس‎گیم" بعد از یک ماه! رفع فیلترینگ شد و دوباره در دسترس علاقه‎مندان قرار گرفت.
دلیل از دسترس خارج شدن یک سایت مختص به گیمینگ و سرگرمی، آن هم در یکی از حساس‎ترین برهه‎های زمانی، یعنی آخرین روز کاری سال 1396، به طور جدی و کاملا مشخصی بر هیچ از ما دست‎اندرکاران سایت به هیچ عنوان مبرهن نیست و در سالی که نام حمایت از "تولیدات ملی" را برخود گرفته، حتی هزاران هزار بار علامت سوالش بزرگ‎تر و فراخ‎تر است، اما فارغ از این مسائل، کمک دست‎اندرکاران و مدیران بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای و بسیاری دیگر از مسئولین دلسوز را در راستای رفع این "سوتفاهم بزرگ" غنیمت می‎شماریم و از این پس تلاش می‎داریم که در تلاش و کوششی هزاران بار بیشتر از قبل، در راستای رسالت خود در اطلاع رسانی و نقد و بررسی دنیای سرگرمی با رویکردی کاملا مستقل بیش از پیش قدم برداریم.
در این بین تنها سرمایه ما شما دنبال کنندگان ‌و کاربران پردیس‌گیم هستید. در همین راستا درخواست ما از شما پردیسی‌های عزیز دو چیز است:
1- اگر شما مدیر یک کانال یا گروه تلگرامی هستید و مایلید در زمینه اطلاع‌رسانی بازگشایی دوباره سایت پردیس‌گیم با ما همکاری داشته باشید، لطفا به این ID در تلگرام (@Sinaa_Rabiee) پیام دهید و طبیعتا ما در پردیس‌گیم نیز به سهم خود اطلاع‌رسانی شما را جبران خواهیم کرد.
2- اما جدای از مدیران کانال‌ها و گروه‌ها، از تک تک کاربرهای عزیز پردیس‌گیم نیز خواهشمندیم خبر بازگشایی دوباره سایت را در گروه‌‌های گیمری و یا حتی برای دوستان گیمر خود به اشتراک بگذارید.
فراموش نکنید ما در پردیس‌گیم برخلاف بسیاری از مراجع دیگر این حوزه هیچگونه حامی مالی و دولتی نداریم و طبیعتا برای مستقل ماندن راه دشوارتری را نیز در خواهیم داشت؛ به همین دلیل تنها پشتوانه ما شما عزیزان هستید و کمک شما به هر نوعی باعث خواهد شد با قدرت بیشتری به رسالت خود در پردیس‌گیم به عنوان یک مرجع مستقل عمل کنیم.

دامنه اصلی پردیس‌گیم بار دیگر در دسترس قرار گرفت + دعوت به همکاری از تک تک همراهان پردیس‌گیم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog