بیوگرافی و عکس های جدید الکسیس بلدل هنرپیشه آمریکایی

الکسیس بلدل با نام کامل کیمبرلی الکسیس بلدل بازیگر مشهور آمریکایی متولد 16 سپتامبر سال 1981 در تگزاس آمریکا می باشد.
عکس الکسیس پدر او مارتین بلدل و مادرش نانت بلدل هر دو اسپانیایی زبان هستند، مادرش در مکزیک و پدرش در آرژانتین متولد شده اند. شجره نامه الکسیس به دانمارک، ویلز، انگلیس، اسکاتلند، ایرلند و فرانسه برمی گردد.
قد الکسیس بلدل 170 سانتی متر است.
الکسیس بلدل زندگی نامه الکسیس بلدل
الکسیس از کودکی دختر خجالتی بود به طوری که پدر و مادر الکسیس از سن 8 سالگی سعی کردند او را وارد تئاتر کنند تا شاید الکسیس خجالتی بودنش را کنار بگذارد. الکسیس بلدل در نمایش های محلی “شهر ما” و “جادوگر شهر اوز” به ایفای نقش پرداخته است.
او در حالی که هنوز در دبیرستان تحصیل می کرد فعالیت در زمینه مدلینگ را آغاز کرد، پس از اتمام تحصیلات، حرفه مدلینگ را رها کرده و وارد عرصه بازیگری شد و در سال 2000 در نقش Rory در سریال دختران گلیمور ظاهر شد.
زندگی خصوصی و ازدواج الکسیس بلدل
همسر الکسیس بلدل وینسنت کارتیسر می باشد. این زوج، در سال 2012 با هم آشنا شده، نامزدی خود را در سال 2013 اعلام کردند و در سال 2014 ازدواج کردند.
الکسیس بلدل و همسرش الکسیس بلدل در پاییز 2015 و در سن 34 سالگی صاحب یک پسر شد.
فیلم شناسی الکسیس بلدل
اولین بازی الکسیس بلدل در سریال تلویزیونی دختران گیلمور (2000) می باشد. این سریال در 7 فصل از سال 2000 تا 2007 ساخته شد.
در سال 2005 در فیلم خواهری در سفر آرزوها 1 بازی کرد و بعد از اتمام فصل هفتم سریال دختران گیلمور، در فیلم خواهری در سفر آرزوها 2 (2008) ظاهر شد.
از دیگر فیلم های الکسیس بلدل می توان به آدم خوب (The Good Guy – 2009)، توطئه گر (The Conspirator – 2010)، ویولت و دیزی ( Violet & Daisy – 2011)، یکشنبه را به یاد داشته باش (Remember Sunday – 2013) و ازدواج جنی (Jenny’s Wedding – 2015) اشاره کرد.
عکس های الکسیس بلدل Alexis Bledel حقایق جالب درباره الکسیس بلدل
– از جمله ویژگی های شخصیتی الکسیس می توان به خجالتی بودن، صدای بچه گانه نازک و چشمان آبی گیرایش اشاره کرد.
– الکسیس بلدل بیشتر در نقش دختران نوجوان بازی می کند.
– این بازیگر در اوقات فراغتش به نوشتن، مطالعه، عکاسی، تیراندازی، سینما و گذراندن وقت با خانواده می پردازد.
– زبان اصلی او اسپانیایی است و انگلیسی را در مدرسه یاد گرفته است.
– در سال 2002 نام او در فهرست 25 ستاره جذاب کمتر از 25 سال در یکی از مجله های نوجوانان ثبت شد.
– از دانشگاه سنت آگنس در هوستون تگزاس فارغ التحصیل شده است.
– یک برادر کوچک تر از خودش به نام اریک دیوی بلدل دارد که متولد سال 1986 می باشد.
– از قهوه متنفر است. هنگام بازی در نقش روری در “دختران گیلمور” باید هر روز قهوه مصرف می کرد، او در این سریال به جای قهوه از کوکاکولا استفاده کرده است.
– از جمله دوستان الکسیس می توان به آمبر تامبلین و آمریکای فررا اشاره کرد که دوستی آن ها از بازی در فیلم های خواهری از سفر آرزوها 1 و 2 شروع شد.
– عضو تیم فوتبال زنان می باشد.
– او عاشق تماشای بازی های سوارکاری و رقابت های رقص جهانی است.
– نام الکسیس در اصل یونانی و به معنای دفاع می باشد.
جوایز الکسیس بلدل
– برنده جایزه بهترین بازیگر جوان در سریال تلویزیونی در مراسم Young Artist Awards – به خاطر بازی در سریال دختران گیلمور – برنده جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم Family Television Awards – به خاطر بازی در سریال دختران گیلمور – برنده جایزه بهترین بازیگر زن کمدی در سریال تلویزیونی در مراسم Teen Choice Awards – به خاطر بازی در سریال دختران گیلمور – برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم Gold Derby TV Awards – به خاطر بازی در فیلم Mad Men – برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم Gold Derby TV Awards – به خاطر بازی در فیلم داستان خدمتکار
منبع : الکسیس – imdb – wikipedia

بیوگرافی و عکس های جدید الکسیس بلدل هنرپیشه آمریکایی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog