شرکت طراحی نما-شرکت ساختمانی در اصفهان

برج پارک تاور در آنتورپ بلژیک برنده بهترین شرکت طراحی نما از نگاه آرکیتایزر در سال 2015 است .

مجله معماری آرکیتایزر ( Architizer ) هرساله بهترین شرکت معماری را در بخش های مختلف را انتخاب می کند.

شرکت معماری استودیو فریس ( Studio Farris Architect) برای پروژه پارک تاور ( Park Tower) نامزد

بهترین شرکت طراحی نما و شرکت ساختمانی در اصفهان در بین 5 برنده بهترین شرکت معماری می باشد.

فرانما – شرکت طراحی نما – به معرفی مختصر این پروژه می پردازد:

پارک تاور شرکت طراحی نما در محلی بی همتا در فاصله ی چند قدمی از موزه جدید MAS و در مجاورت اسکله ایلانژه و آب نمای کنار رودخانه شلت و مرکز تاریخی شهر آنتورپ، بلژیک قراردارد . این پروژه با طرح پیشرفت استراتژیک که هدفش تغییر شکل بخشهای شمالی شهر است نقش ارتباطی بین قسمت هایی از شهر که قبلا تغییر شکل داده است یکی شده است .

بهترین شرکت طراحی نما

برج پارک تاور اکنون با 78 متر ارتفاع یکی از بلند ترین ساختمان های آنتورپ است و بنابراین نقش مهمی در تغییر شکل افق را دارد، نمای بیرونی سفید درخشان مانند یک فانوس دریایی جلب توجه می کند و مثل علامتی برای کل ناحیه عمل می کند . این برج که در مسیر یکی از مهمترین خیابان های آنتورپ قرار گرفته است مانند دروازه ای برای ورودی های شهر عمل می کند.

بهترین شرکت طراحی نما

شرکت طراحی نما

چیدمان مبتکرانه پانل های شیشه ای نما که تراس ها را از باد محافظت می کند با حرکت رویایی نور و سایه برجسته می شود و تاثیرات مسرت بخشی می گذارد . برج بازتاب عمودی از یک خیابان کلاسیک شهری است . از طبقه همکف که کاربرد تجاری دارد برج تقریباً میزبان انواع مختلف ساکنین در 20 طبقه بالاتر است.

بهترین شرکت طراحی نما

شرکت طراحی نما-شرکت ساختمانی در اصفهان

این برج دارای 360 واحد مسکونی، مجموعاً ظرفیت مسکونی 800 شهروند را دارد . 10 طبقه اول شامل 160 استودیو و 80 اتاق دانشجویی است به این ترتیب پروژه جوابگوی نیاز روزافزون به فضای زندگی راحت برای اسباب خانه تک نفره، دانشجویان، زوج های جوان و مهاجرین است . در 10 طبقه بعدی ما 115 واحد مسکونی یک یا دو و تسهیلات مراقبتی افراد مسن را می بینیم. از ورودی اصلی طبقه ی همکف گروه های مختلف ساکنین می توانند با استفاده از باتری های آسانسور جداگانه به طبقه خود دسترسی داشته باشند. با یک حرکت هوشمندانه ، برج فضای پارکینگ زیرزمینی برای 280 ماشین و 800 دوچرخه را ارائه می دهد.

بهترین شرکت طراحی نما

شرکت طراحی نما-شرکت ساختمانی در اصفهان

هر استودیو یا آپارتمان یک تراس خصوصی دارد.برای امکان استفاده راحت از این تراس ها ، یک محافظ ویژه در برابر باد توسط معماران ارائه شده است . تاثیر این ایده در دانشگاه تخصصی آیندهون محاسبه شده و ثابت شده بود.

پانل های شیشه ای به طور تصادفی قرار داده شده اند.تا مشکلات وزش باد را به حداقل ممکن برسانند و تصویر روح انگیزی از بازی مداوم نور و سایه ایجاد می کند . نمای دوبل هم چنین از حریم شخصی محافظت می کند و احساس سرگیجه را کاهش می دهد.

 

شرکت طراحی نما;شرکت ساختمانی در اصفهان