به وبلاگ شورای اسلامی باغچق خوش آمدید




+  نوشته شده در  دوشنبه سی ام شهریور ۱۳۹۴ساعت 0:36  توسط بهجتی  | 


نعمت الله بهجتی هستم مدیر وبلاگ، ضمن خوشامد گویی به مخاطبان عزیز و گرامی، به اطلاع می رساند:
1- در این وبلاگ برای معرفی کلیه مشاهیر و مفاخر روستای باغچق اعم از هنرمندان، پهلوانان، قهرمانان، نخبگان علمی و سیاسی، فعالان فرهنگی و ...،از مطالب وبلاگ مفاخر و مشاهیر روستای باغچق، با هماهنگی و رضایت مدیر کنونی وبلاگ مذکور (نقدعلی علوی فرد)، استفاده شده است. از بخش باغچقی های وبلاگ می توانید وبلاگ مفاخر و مشاهیر روستای باغچق که پر بیننده ترین و قدیمی ترین وبلاگ مرجع در مورد باغچق می باشد، را مشاهده کنید.
2- از تمام مخاطبان و باغچقی های عزیز تقاضا می شود جهت کامل تر شدن این وبلاگ در تمامی زمینه ها نظرات و مطالب خود را از طریق همین وبلاگ ارائه دهید.
به امید اینکه این وبلاگ بزودی تبدیل به سایت شده و شاهد هزاران بازدید کننده در روز باشیم...

+  نوشته شده در  دوشنبه سی ام شهریور ۱۳۹۴ساعت 0:35  توسط بهجتی  | 





برای آشنایی بیشتر با باغچه ی سَروها(روستای باغچق)  اینجا را کلیک کنید.

+  نوشته شده در  دوشنبه سی ام شهریور ۱۳۹۴ساعت 0:34  توسط بهجتی  | 



+  نوشته شده در  جمعه ششم شهریور ۱۳۹۴ساعت 22:52  توسط نقدعلی علوی فرد  | 


بتازگی باخبر شدیم کارگاهی آموزشی جهت تشکیل شرکت تعاونی منابع طبیعی در روستای باغچق با همکاری اتحادیه منابع طبیعی، اداره منابع طبیعی و اداره کل تعاون خراسان شمالی در روستای باغچق برگزار شده است. در این کارگاه که به همت و پیگیری های یکی از جوانان فعال و زحمتکش باغچق، آقای  روشندل باغچقی  تشکیل شد،  کارشناسان منابع طبیعی و اداره ی کشاورزی، کارشناسان اتحادیه تعاونی های خراسان شمالی، مدیر عامل اتحادیه تعاونی های کشور و بهجتی عضو شورای اسلامی باغچق و استان نیز حضور داشتند.

+  نوشته شده در  یکشنبه دهم مرداد ۱۳۹۵ساعت 0:2  توسط نقدعلی علوی فرد  | 



+  نوشته شده در  شنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۵ساعت 14:32  توسط بهجتی  | 




قدیر افروند معاون گردشگری ، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل در بازدید روز جمعه از قلعه تاریخی ، روستای ییلاقی ، جنگل جامِک و چشمه سارها و آبشارهای باغچق ، ظرفیت های گردشگری طبیعی و فرهنگی این روستای تاریخی شهرستان بجنورد را شگفت انگیز و کم نظیر توصیف کرد .



قدیر افروند معاون گردشگری ، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل در بازدید روز جمعه از  قلعه تاریخی ، روستای ییلاقی ، جنگل جامِک و چشمه سارها و آبشارهای باغچق ، ظرفیت های گردشگری طبیعی و فرهنگی این روستای تاریخی شهرستان بجنورد را شگفت انگیز و کم نظیر توصیف کرد .
به گزارش  روابط عمومی میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری خراسان شمالی  افروند گفت : در بادی امر جاذبه های متنوع مورد بازدید بدلیل عدم معرفی شایسته، چندان باورکردنی و قابل اقناع جلوه نمی کرد اما در بازدید یکروزه اخیر از این  پتانسیل های طبیعی جلوه دیگری از جذابیت منحصربفرد این منطقه سرسبز در « بام بجنورد » و فاصله کمتر از 15-10 کیلومتری مرکز استان مشاهده گردید.
وی افزود : کوهستان سرسبز شمال غرب و غرب باغچق که عمدتاً محل ییلاق دامداران و کشاورزان باغچقی می باشد در ادامه ارتفاعات جنوب غربی و بلندیهای بدرانلو و آخرداغ بعنوان مانعی تأثیرگذار در مقابل جریان های هوای مرطوب غربی ( خزری ) پوشش جنگلی و عرصه سرسبزی را در این ارتفاعات شکل داده که بالقوه برای مرکز استان ظرفیتی ارزشمند در حوزه گردشگری است .
افروند افزود:  قابلیت سرمایه گذاری گردشگری در بخش اکوتوریسم ،گردشگری سلامت و گردشگری فرهنگی مبتنی بر جاذبه های کهنه قلعه باغچق و صنایع دستی و هنرهای سنتی و موسیقی سنتی و کشتی باچوخه و برخی سنت ها و آئین ها و رسوم باغچق را قابل توجه ارزیابی کرد و روستای باغچق را مجموعه کاملی از جاذبه های طبیعی و فرهنگی دانست که نیازمند توجه مسئولان و برنامه ریزی برای بالفعل نمودن این ظرفیت های بالقوه می باشد .
وی در پایان این برنامه از چند واحد پیشنهادی برای اقامتگاه بوم گردی باغچق بازدید نمود .


+  نوشته شده در  یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 22:36  توسط بهجتی  | 


از راست آقایان حاج موسی علی آبادی، نعمت الله بهجتی عضو شورای بخش مرکزی، علی پوریان، مهندس نودهی بخشدار بخش مرکزی، براتعلی علی ابادی، علی ابادی  

+  نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 23:20  توسط نقدعلی علوی فرد  | 


1- بازگشت ماموستا یحیی علوی فرد از نمایشگاه کتاب وان و بازتاب حضور وی در برخی از رسانه های ترکیه و اشاره ای به دستاوردهای ایشان در این سفر:





دستاوردهای ماموستا علوی فرد در این سفر:
1. حضور در نمایشگاه کتاب وان و امضای کتابش در غرفه انتشارات هیوا و همچنین سخنرانی در پانل شعر و کودکی در سالن توشبا (در مجتمع نمایشگاهی وانتسو) 
2. دیدار با رییس بخش کردی و اساتید دانشگاه وان ، و گفتگو درباره ادبیات کودک کردی
3. دیدار با لزگین بوتانی نماینده مردم وان در مجلس ترکیه در محل نمایشگاه ، و پیشنهاد تاسیس انجمن کودک نویسان کرد و موافقیت ایشان 
4. دیدار با اساتید و شاعران و نویسندگان مطرح ایران ، عراق ، ترکیه و سوریه در محل نمایشگاه 
5. دیدار با آسوس آرگوشی ، از مسوولین آموزش عالی اقلیم کردستان عراق در محل نمایشگاه 
6. بازدید از قلعه وان ، اسکله دریاچه وان ، و شهر ارجش در نزدیکی وان 
و....
2- یکی از طرح های مهندس نقدعلی علوی فرد به عنوان طرح برتر استان خراسان شمالی شناخته شده و در مرحله ی کشوری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در 2 بخش "طراحان کسب و کار آزاد" و "فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی" فینالیست شد. 

علوی فرد در دهه ی سوم اردیبهشت ماه سال جاری در اصفهان حضور می یابد و باید در هر 2 بخش مذکور از طرح خود در مقابل داوران دفاع نماید.  جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی معتبرترین جشنواره اختراعات در غالب طرح های کسب و کار و کارآفرینی های نوآورانه در سطح کشور بوده و در سطوح بین المللی نیز فعالیت هایی دارد.  قابل ذکر است مهندس علوی فرد توانسته است با ارائه ی چندین طرح دیگر، در دوره های پیشین این جشنواره نیز موفقیت هایی را کسب نماید.  به امید موفقیت دوباره ی ایشان در این رویداد مهم کشوری. خبر کاملتر را از اینجا بخوانید.
3- راهیابی علوی فرد جوان به جمع 128 نفر نهاییِ فصل دوم مسابقه ی تلویزیونی هوش برتر از شبکه ی ملی نسیم:  ..... در این دوره ۱۲۸ نفر اصلی از بین نخبگان ، مخترعین و کار آفرینان دارای حداکثر نمره اکتسابی بوده و همچنین اکثراً دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای و تخصصی وهمچنین مقام های المپیاد ، مسابقات جهانی و کشوری بوده اند. ..... خبر کاملتر از  اینجا  

+  نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 20:40  توسط بهجتی  | 



 

معرفی کاملتر بزودی

+  نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 19:21  توسط بهجتی  | 



اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای باغچق به نوبه خود، انتصاب جناب آقای نقی هجرتی به سمت مشاور عالی ریاست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران را به ایشان، اهالی روستای باغچق و استان خراسان شمالی تبریک عرض می نمایند..

+  نوشته شده در  شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 19:24  توسط بهجتی  | 




+  نوشته شده در  شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 18:39  توسط بهجتی  | 



اردوی دانش آموزان روستاهای علی آباد و لنگر در پارک تفریحی بش قارداش بجنورد



+  نوشته شده در  شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 18:36  توسط بهجتی  | 



مراسم برگزاری صبحانه سالم در مدارس شهید باغچقی 2 روستای باغچق، علوی روستای علی آباد و شهدا و بوستان روستای لنگر





+  نوشته شده در  شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 18:31  توسط بهجتی  | 



 اردوی دانش آموزان باغچق در چشمه ی "جامک" واقع در ییلاق روستای باغچق(جیا)






+  نوشته شده در  شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 18:20  توسط بهجتی  | 


- مهندس علیرضا باغچقی فرزند امیدعلی، جوانترین عضو شورای اسلامی شهر بجنورد از سال 1392
- نعمت الله بهجتی فرزند پهلوان مرحوم موسی خان، عضو شورای اسلامی روستای باغچق و استان خراسان شمالی، 4 دوره ی متوالی
سایر اعضای شوراهای محترم روستای باغچق:
- کربلایی غلامحسین نیکو نسب فرزند پهلوان و شورای مرحوم ملا سلطانرضا 
- کربلایی حسین باغچقی فرزند مرحوم دُردی و برادرزاده شورای شهید نقدعلی باغچقی
- احیا محمد باغچقی فرزند مرحوم بهادرخان 
 - زهرا شجاعی پور فرزند سلطانقلی 
شوراهای محترم روستای محمدعلی پهلوان:
- ایرج صدر(باغچقی) فرزند مرحوم حاج دُردی
- کربلایی حسن خان باغچقی فرزند پهلوان مرحوم حاج عیسی خان
- مهندس وحید وحیدی نیا فرزند مرحوم بهمن 
 اسامی برخی از شوراها و دهیاران باغچقی در سایر روستاها و محلات بجنورد: 
- فروغی فر فرزند کربلایی فیروز، عضو شورای اسلامی روستای علی آباد 
- قنبر باغچقی فرزند مرحوم حاجی خان، شورای محله ی صادقیه ی (بربرقلعه) بجنورد 
- حاج حمزه پویافرد فرزند مرحوم حاج رجبعلی، شورای محله ی صادقیه ی (بربرقلعه) بجنورد 
- پرویز باغچیقی فرزند مسعود ، شورای روستای قارلق بجنورد
- مهدی باغچقی فرزند؟، رئیس شورایاری محله ی شهرک فرودگاه بجنورد
و...

+  نوشته شده در  پنجشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 18:40  توسط نقدعلی علوی فرد  | 



+  نوشته شده در  شنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 19:29  توسط نقدعلی علوی فرد  | 


روستای تاریخیِ باغچق در گذشته دارای 5 برج دفاعی با قدمتی بیش از 100 سال و حتی 150 سال بوده است اما امروزه متاسفانه فقط 3 برج از آنها باقی مانده است. 
در کتاب "سرگذشت و خاطرات پهلوانان چوخه پوش کُرمانج"، تالیف احمد عضدی در سال 91، در صفحات 61 تا 83 مطالبی راجع به روستای باغچق و پهلوانان نامی آن آمده است.  در صفحه 62 کتاب، برج های دفاعی روستای باغچق بدین گونه معرفی شده اند(البته به نقل از بزرگان باغچق در دهه ی 70): 
برج شمال: علی مرگان
برج غرب: مقصود بیگ
برج شرق: ابراهیم بیگ
برج جنوب: محمد بیگ
برگرفته از وبلاگ مفاخر و مشاهیر باغچق

+  نوشته شده در  شنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۵ساعت 18:31  توسط نقدعلی علوی فرد  | 






مراتع ییلاقی روستای باغچق معروف به "سِرتمِه"

+  نوشته شده در  پنجشنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 22:28  توسط بهجتی  | 





مسابقات بزرگ کشتی با چوخه در گود زینل خان اسفراین برگزار شد

مسابقات بزرگ کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید خراسان شمالی و شهدای مدافع حرم با شناخت تیمها و نفرات برتر به پایان رسید.


به گزارش  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی  مسابقات بزرگ کشتی با چوخه یادواره 3 هزار شهید استان و شهدای مدافع حرم با حضور 134 کشتی گیر منتخب از سراسر کشور در قالب 30 تیم در محل گود زینل خان اسفراین برگزار شد. در پایان این مسابقات در نتایج تیمی تیم سبک سازان شرق در جایگاه نخست ایستاد و تیمهای مجتمع فولاد لوله گستر اسفراین و تیم کشتی شهرستان اسفراین در جایگاه دوم و سوم ایستادند. در نتایج انفرادی در وزن 74 کیلو گرم ابراهیم ولیان از لوله گستر اسفراین در جایگاه نخست قهرمانی ایستاد و جواد مرادی و علی مردانی هر دو از سبک سازان شرق دوم و سوم شدند. در 84 کیلو گرم هادی قدیمی از اسفراین به مقام قهرمانی رسید و حامد میرزا پور از سبک سازان و رشید صحرائی از آشخانه دوم و سوم شدند. در 95 کیلو گرم محمد تیموری از سبک سازان در سکوی نخست قهرمانی ایستاد و مجتبی کلانتریان از تیم اسفراین و قاسم احدی دوم و سوم شدند. در سنگین وزن در 95+ کیلو گرم کامران رستمی از سبک سازان شرق اول شد و جعفر پهلوان از لوله گستر اسفراین و سعید قاسمی از شیروان دوم و سوم شدند. علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی ، حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی ، رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو ، علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان در کنار علاقمندان پرشور رشته کشتی در این همایش بزرگ ورزشی در محل گود زینل خان اسفراین حضور داشتند. در ابتدای این همایش از خانواده سه شهید مدافع حرم ، شهیدان محمد تقی اربابی ، ابراهیم توفیقیان و  فیروز حمیدی زاده  تجلیل و یاد و خاطره 3 هزار شهید خراسان شمالی ارج نهاده شد. از دیگر حواشی این مسابقات باشکوه میتوان به خداحافظی جواد محمد پور از قهرمانان بنام کشتی با چوخه و عضو تیم ملی کشتی جوانان و نوجوانان از میادین کشتی اشاره کرد . در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر وزن جوایز ریالی به ارزش 40، 30 و 20 میلیون ریال اهداء شد.


+  نوشته شده در  شنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 23:47  توسط نقدعلی علوی فرد  | 



اول فروردین ماه سال 1395 خورشیدی، مهندس علی اکبری نماینده منتخب و محبوب مردم شریف بجنورد در مجلس دهم، در منزل مرحوم دُردی باغچقی حضور یافت و ضمن نثار فاتحه به روح آن مرحوم، با ماموستا یحیی علوی فرد فرزند روحانی شهید نقدعلی باغچقی نیز دیدار کرد.
(مرحوم دُردی باغچقی فرزند عطاخان و برادر روحانی شهید نقدعلی باغچقی، از کُشتی گیران نسل های گذشته ی باغچق بود که در مردادماه 1394 خورشیدی در سن 57 سالگی بدرود حیات گفت.)
در دیگر دیدار نوروزی مهندس اکبری، ایشان به منزل شهید هنرمند و بسیجی مدافع حرم فیروز حمیدی زاده حضور یافته و با  حاج عیسی باغچقی، پدر شهیدان حمیدی زاده نیز دیدار کرد.


برگرفته از کانال خبررسانی مهندس علی اکبری

+  نوشته شده در  یکشنبه یکم فروردین ۱۳۹۵ساعت 15:52  توسط بهجتی  | 



نوروز سال 1395 خورشیدی مصادف با سال 2716 کُردی فرخنده باد... Ser sala we pîrûz. Li Newrûzê Je xodavendi mezin serbilindyî we mida dekinî سه‌ر سالا وه‌ پیرووز. ل نه‌ورووزێ ژه‌ خۆداڤه‌ند مه‌زن سه‌ربلندیی وه‌ مدا ده‌کنی


+  نوشته شده در  یکشنبه یکم فروردین ۱۳۹۵ساعت 12:38  توسط بهجتی  | 


1- برگزاری جشن چهارشنبه سوری و جشنواره سبزه و هفت سین در مدارس شهدای لنگر و بوستان واقع در روستای لنگر:







2- برگزاری جشنواره سبزه و هفت سین در آموزشگاه علوی واقع در روستای علی آباد:  






+  نوشته شده در  شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 21:25  توسط بهجتی  | 


1-  یحیی علوی فرد ،  شاعر و پژوهشگر حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری رسا ، در رابطه با اقتضائات کودکان برای استفاده از فضای مجازی، اظهار داشت: کودکان تخیل بسیار قوی دارند و این تخیل می تواند اگر کنترل نشود ضرر داشته باشد و اگر مدیریت بشود مفید خواهد بود....

ادامه ی گفتگو از  اینجا
2- چاپ یکی از مقالات ماموستا یحیی علوی فرد راجع به سه خشتی های مُدرن کوردی کورمانجی در مجله ی علمی پژوهشی زند، استانبول ترکیه:

دریافت مجله از  اینجا  
3-  گفتگوی نقدعلی علوی فرد با روزنامه خراسان شمالی با محوریت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا:

جهت مشاهده و یا دریافت pdf روزنامه  اینجا  را کلیک کنید.
4- چاپ ششمین کتاب علمیِ نقدعلی علوی فرد:


+  نوشته شده در  یکشنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۴ساعت 22:54  توسط بهجتی  | 


به تازگی باخبر شده ایم محمد مهدی هجرتی   نوجوان موفق و نخبه باغچقی و فرزند برومند استاد نقی هجرتی (از نخبگان اجتماعی باغچق و ریاست هیئت شطرنج استان خراسان شمالی) در مسابقات جام خادم قوچان و  در بین بزرگان شطرنج خراسان رضوی، سکوی نخست و قهرمانی شمال شرق کشور را از آن خود کرده است . لازم به ذکر است مسعود مصدق پور قهرمان شطرنج جوانان جهان نیز در این مسابقات حضور داشته و به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست یافته است.
گفتنی است هجرتی جوان ده ها قهرمانی و عنوان استانی و منطقه ای و همچنین نایب قهرمانی مسابقات کشوری جام وحدت را در کارنامه خود دارد و از بهترین های شطرنج زیر 14 سال کشور می باشد.
 تبریک به خانواده محترم و موفق هجرتی، مردم شریف باغچق و خانواده شطرنج استان خراسان شمالی
اسناد و عکس هایی از این مسابقات:




متن کامل خبر را در وبلاگ مفاخر و مشاهیر روستای باغچق بخوانید..

+  نوشته شده در  شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۴ساعت 22:24  توسط بهجتی  | 



+  نوشته شده در  شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۴ساعت 22:7  توسط بهجتی  | 




نقدعلی علوی فرد  فرزند روحانی شهید نقدعلی باغچقی و از اعضای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی در مرحله استانی دوازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان نفر برتر به مرحله کشوری راه یافت / انتخاب طرح مهندس علوی فرد به عنوان هفت طرح برگزیده اولین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن / درخشش در بخش المپیاد دانشجویی در سطح خراسان رضوی .
---
 به گزارش  ایثار واحد خراسان شمالی  مهندس نقدعلی علوی فرد فرزند روحانی شهید نقدعلی باغچقی و از اعضا نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی در مرحله استانی دوازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با ارائه طرحی در زمینه مهندسی و در بخش طراحان کسب و کار تحت عنوان "بومی سازی دانش فنی پایلوت فرایند بازیافت آهن از کانه های باطله هماتیتی" به عنوان نفر برتر به مرحله کشوری راه یافت .

جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف توسعه فن آفرینی ، خلاقیت و نوآوری ، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی برگزار می شود .  این جشنواره در اعتبار بخشی به فعالیت های فن آفرینان در دو بخش مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار می شود . مهندس نقدعلی علوی فرد همچنین در اولین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور یافت و طرح وی از بین بیش از 100 طرح به عنوان هفت طرح برگزیده انتخاب شد . گفتنی است طرح دیگر مهندس علوی فرد در حوزه فرهنگی هنری با محوریت آموزش غیرمستقیم صنایع دستی نیز موفق به حضور در جمع طرح های برتر مرحله استانی جشنواره شیخ بهایی در بخش المپیاد دانشجویی در سطح خراسان رضوی شد.



+  نوشته شده در  پنجشنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 0:40  توسط بهجتی  | 




همسر  شهید فیروز حمیدی زاده  از شهدای مدافع حرم در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت : تنها خواسته ما دیدار با رهبر معظم انقلاب است که اگر محقق شود دیگر هیچ خواسته ای نداریم .








به گزارش  ایثار واحد خراسان شمالی  همسر شهید فیروز حمیدی زاده از شهدای مدافع حرم در جریان دیدار با حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی و همچنین محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت : شهید حمیدی زاده قبل از سفر خود به سوریه همواره به من تاکید می کرد همیشه در برابر همه سربلند و عزتمند باش و هرگز نگذار سختی ها و مشکلات عزت تو را از بین ببرد . معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه خطاب به همسر شهید حمیدی زاده گفت : خدمت به خانواده های شهدا هم افتخار و هم وظیفه ماست و ما این خدمت را توفیقی بزرگ برای خود می دانیم لذا هر درخواستی دارید بفرمایید تا پیگیری نماییم . همسر شهید فیروز حمیدی زاده نیز در جواب گفت : تنها خواسته ما دیدار با رهبر معظم انقلاب است که اگر محقق شود دیگر هیچ خواسته ای نداریم . گفتنی است محمدرحیم نوروزیان از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی خواست که این مسئله را پیگیری نماید .

+  نوشته شده در  سه شنبه یازدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 18:38  توسط بهجتی  | 
Let's block ads! (Why?)