مشاوره تحصیلی و کنکور اندیشه نوین

درود بر دوستان و همراهان نازنین.


نمیدانم شما هم جزء آن دسته از دانش آموزانی هستید که هم اکنون پیش بینی چند ماه آینده را میکنید و به روز بیان نتیجه ها می اندیشید یا نه؟
گروهی از ما عادت داریم بنشینیم و مدام به اینده و رخ دادهایی که رخ خواهد داد بیندیشیم.
نگاه به اینده و اندیشیدن درباره آن هیچ بد نیست بلکه خوب و راهگشاست و راه را مشخص و هدف را روشن می‌کند؛ البته تا زمانی که تمام ذهنمان را درگیر نکند و موجب ایجاد نگرانی نشود.
گاهی آن قدر زیاد به دستاورد و نتیجه ای که قرار است بدست بیاوریم می اندیشیم و نسبت به آن حساس میشویم که زمان حال را به آسانی از دست میدهیم و انگیزه و تلاشمان را کمتر میکنیم. این نگرش و دیدگاه را می بایست دگرگون ساخت.
من در زمان حال برای رسیدن به هدفم در آینده تلاش میکنم و میدانم نتیجه بدست آمده متناسب با تلاش و سخت کوشی ام خواهد بود و نه چیز دیگر.
من از آینده، راه روشن پیش رو را میبینم و برای جنبش و حرکت پیوسته برنامه‌ریزی میکنم و کاری به کار نتیجه نخواهم داشت.
امید زیادی به پیروزی دارم و انگیزه ام روز به روز بیشتر میشود.
من چشمم به اینده هست و امید به رخ دادن بهترین رخدادها در ان دارم اما درباره نتیجه بدست آمده، پیش داوری نمیکنم.
آینده به زودی خواهد آمد اما آنچه از دست رفته است و هرگز برنمی گردد، گذشته است، پس هم اکنون را در می یابم تا افسوس گذشته را نخورم.
هنگامی که میشود چنین دیدگاهی داشت نمیدانم چرا گاهی با منفی بافی زمان حال را به آسانی از دست میدهیم و تلاشمان را کمرنگ میکنیم !!! .


پایان



ایده های بزرگ هنگامی به ذهن راه می یابند كه اراده كنیم چنین ایده هایی را داشته باشیم. چارلی چاپلین


لبتون خندون...
موضوعات مرتبط: مشاوره کنکور ، مشاوره کنکور در شیراز ، بهترین مشاور کنکور ایران ، برنامه ریزی تحصیلی در شیراز ، مشاوره انتخاب رشته برچسب‌ها: بهترین مشاور کنکور شیراز , ماهرترین مشاور کنکور ایران , مشاوره کنکور در شیراز , مشاوره تحصیلی در شیراز , برنامه ریزی تحصیلی و کنکور Let's block ads! (Why?)