آی تی نیوز 83






این بازی  یعنی  کلش  رویال Clash royale  یک  بازی  عالی از شرکت  سوپرسل  یا SUPERCELمی باشد.  که  برای طرفداران خود ساخته ودر این بازی اکثر سربازهای بازی کلش اف کلنز وجود دارند از جمله پکا,بربر,تبر زن و... به همین خاطر بازی جذابیت بیشتری پیدا کرده است پیشنهاد  من به شما این است که هر چه زود تر دانلود کنید. و از این بازی لذت ببرید.











برچسب‌ها: دانلود بازیی از شرکت سوپرسل , کلش رویال اندروید , دانلود بازی , نسخه جدید بازی کلش رویال اندروید سوپرسل , clash royale ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ و ساعت 17:5 |




یکی ازجدید ترین بخش  های  آپدیت جدید کلش رویال ،بخش  تورنمنت  رویال  می باشد که  یکی ازبزرگترین  وبهترین  و یژگی های این ورژن ازاین بازی است. که شما می توانید با پیوستن در تورنمنت  های گوناگون وجمع آوری پول و کارت های مختلف اپیک و ریر و کامن می توانید سطح خود را بالا ببرید.




برچسب‌ها: اموزش نسخه جدید کلش رویال , عضویت در تورنمت های کلش رویال , دانلود هک جدید کلش رویال , Tournament Clash Royale ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ و ساعت 21:3 |




شرکت بزرگ مرسدس بنز کامیون  جدید خود را در اتوبان های آلمان به راه انداخت.  کامیونی که نیاز به سر نشین ندارد.   فکراتومبیل هایی که خودشان می‌رانند بسیار عجیب است و باور نکردنی که به نظر میرسد باید آن فکر را ازذهن پاک کرد. اما محصول جدید مرسدس بنز آمده است که بماند. دایملر، کمپانی اصلی مرسدس بنز، کلیپی از یک کامیون آینده مرسدس بنز 2025 به نمایش گذاشت که نشان دهنده ی این است که این وسیله نقلیه در اتوبان‌های آلمان با سرعت بالا بدون سر نشین میراند.
به گفته  ولفگانگ برنارد ، هیئت مدیره دایملر، کامیون آینده 2025 مرسدس بنز جواب ما به چالش‌های اصلی وفرصت‌هایی است که همراه با حمل و نقل جاده‌ای درآینده وجود دارد. با معرفی این کامیون، کامیون‌های دایملر بار دیگر به عنوان پیشگام در فناوری های مبتکرانه برجسته میشود و دروازه‌های عصر جدید حمل و نقل با کامیون را باز می کنند.
برچسب‌ها: بنز , مرسدس , غول مرسدس , خودرو های بی سرنشین ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در جمعه ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ و ساعت 8:0 |




 خورشید درخشان یک ستاره ی نسبتا کوچک است که 5 میلیارد سال از سن آن میگذرد.وسعت این  ستاره 1.4میلیون کیلومتر است.دمای هسته ی خورشید 15 میلیون درجه سانتی گراد می باشد, یعنی  27 میلیون درجه فارنهایت و چگالی آن 160سانتی متر مکعب می باشد . جرم این ستاره 7 برابر  جرم  یک ستاره معمولی می باشدو هم چنین 750  برابر جرم تمام سیاراتی است که به دور آن می چرخند یعنی حداقل چیزی حدود 4500000000000000000000000 تن که این تازه 750 برابر سیاره زمین  است.   برچسب‌ها: آفتاب , خورشید , قلب آسمان , توپ درخشان , غول سرخ ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ و ساعت 21:50 |




دنا , این خودرو یک محصول جدید از شرکت بزرگ ایران خودرو می باشد.و این خودرو یک خودرو ملی است و قیمت این خودرو زیبا و ملی 42500000 تومان می باشد که بسیار کارایی بالایی دارد.این ماشین ملی هم بسیار پر قدرت است و هم ظاهر زیبایی دارد.و می تواند مانند یک ماشین ژاپنی باشد. واین ماشین یکی ازبهترین ماشین ها میتواند باشد که ازایران صادرمی شود. گنجایش مخزن بنزین این ماشین 70 لیتر می باشد.
ایران خودرو یک شرکت بزرگ و عظیم است که 35000 نفر جمعیت دارد. 

برای بازدید از مشخصات دنا روی ادمه مطالب کلیک کنید.
برچسب‌ها: دنا , ایران خودرو , ماشین های ایرانی , محصولات ایران خودرو ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ و ساعت 15:5 |




LG j5 این موبایل از محصولات ال جی می باشد . یکی از بهترین گوشی های دنیا است. رقابت این گوشی میتواند بیشتر با SAMSUNG   j4  یا j5 باشد.این موبایل بسیار قابلیت های بالایی دارد و قیمت این موبایل عالی 2030000 با گارانتی می باشد. برچسب‌ها: LG , j5 , بازار ال جی , بهترین موبایل ها ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ و ساعت 23:45 |




LG j3 این محصول از LG در زمان خود فوق العاده و منحصر به فرد بوده است ولی حالا باقی محصولات ال جی یعنی j4,..,j7 بسیار عالی تر از j3 اند.اما از نظر قیمت j3 پایین ترین قیمت را دارد.و به این خاطر است که اکثر مصرف کنندگان این شرکت j3 را بیش تر میخرند.

برچسب‌ها: LG , LG j3 , j4 , j5 , هر چیزی در مورد LG ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط Mohamad در شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ و ساعت 16:30 |




فورد موستانگ هنسی از یک هیولای سوپر شارژ 2.9 لیتری برای قدرت بخشیدن به پیشرانه‌ی5.0لیتری ۸سیلندر دارد.حال Ford mostang مدل HPE800 توانایی تولید 804 اسب بخار و 878 نیوتون‌ متر گشتاور دارد. این خودرو افزایش قدرت حدود 369 اسب بخار و 336 نیوتون متر گشتاورنسبت به نسل قبل خود داشته است.هنسی گفته است که 0تا100این خودر تنها به 3.1 ثانیه زمان نیاز دارد و می تواند مسافت 400 متری را در 10.7 ثانیه طی کند.از همه ی این ها که بگذریم حداکثر سرعت این هیولای پر قدرت 335 کیلومتر بر ساعت می باشد. هنسی لاستیک‌های میلشین پایلوت سوپر اسپرت 275/30/20 موجود در موستانگ جی‌تی استاندارد را با مدل 275/40/19 تعویض نمود . چرا چرا چرا ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
او گفته که این لاستیک های با کیفیت تحمل قدرت این ماشین را نداشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
سایر تغییرات جالب‌توجهی که در موستانگ نسخه‌ی هنسی به وجود آمده شامل کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، بدنه‌ی فیبر کربنی باقابلیت‌های آئرودینامیکی گسترده‌تر، اسپیلیتر جلو جدید، اسپویلر عقب وهنسی نرم افزار میریت موتور را بهینه سازی کرده که عمل کرد خودرو را به کلی تغییر می دهد.شما در این اتو مبیل احساس میکنید که  سوار خودرو بسیار خاصی هستید.
برچسب‌ها: فورد موستانگ , موستانگ هنسی , مدل های جدید موستانگ , همه چیز در مورد فورد موستانگ هنسی جدید
+ نوشته شده توسط Mohamad در پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ و ساعت 22:27 |












Let's block ads! (Why?)