چند سوال مبتدی در برنامه نویسی اندروید!

سلام دوستان من توی زمینه برنامه نویسی اندورید مبتدی هستم و نیاز به راهنمایی شما دارم!

من دارم برنامه ای مینویسم که از فید سایتم اطلاعات و اخبار رو میخونه و در دیتابیسم ذخیره میکنه !
حالا چند تا سوال دارم !
۱. در صفحه دسته بندی یک خبر مثلا اقتصادی چطور میتونم برای لیست ویو خودم صفحه بندی با pagination ایجاد کنم! ابهامی که اینجا برام وجود داره اینه که آیا باید select برای کل دست ها با این دسته بندی باشه ؟ این باعث کندی نمیشه؟ پلاگینی چیزی برای این قضیه وجود داره و اصولا راه متداولش چیه؟

۲.وقتی متن یک خبر رو میخونیم از طریق فید جز تصویری شاخصش یه سری عکس هم داخل متن وجود داره این عکس های داخل متنها رو چطور موقع نمایش در textview نمایش بدم ! آموزش های که توی همین سایت کلیدستان وجود داشت شامل این مشکل من نمیشد! 

۳.وقتی یک خبر جدید میاد سیستم یک نوتیفیکشن جدید به کاربر میده و وقتی روی اون نوتیفیشکن کلیک میکنیم باید بریم توی خبر . خوب من همراه با intent که میسازم id پست رو هم میفرستم و اینطوری میره داخل هم پست ! ولی وقتی چند تا نوتیفیکشن با هم میاد مثلا ۵ تا دیگه برنامه درست کار نمیکنه و روی هر کدوم از این نوتیفکشن ها tap کنیم میره داخل خبر آخری که اومده ! دلیل چیه؟

۴.نرم افزار من توسط یک service که خودم نوشتم هر 20 ثانیه یک صفحه rss میخونه و تحلیل میکنه آیا این میزان زمان کم در گوشب های مختلف و اینترنت های مختلف باعث کندی موبایل کاربر نمیشه ؟ زمان متدوالش چقدره؟

ممنون میشم یه هر مقدار که تجریه دارید تو زمینه برنامه نویسی اندروید به این سوالات پاسخ بدید!