آگهی: با ردیاب خودرو افرا، اتومبیل شما هر لحظه در دیدرس شماست

ردیاب شخصی افرا وسیله ای است بسیار کوچک و پرکاربرد، که از آن می توان به منظور مکان یابی دقیق اشیا و افراد مختلف استفاده نمود. این دستگاه پس از هر بار شارژ شدن امکان ارسال پیوسته اطلاعات به مدت ۸ ساعت به گوشی تلفن همراه شما و یا هر دستگاه دیگر متصل به اینترنت را دارد.

این پست یک ریپورتاژ بوده و محتوای زیر توسط تبلیغ دهنده نگاشته شده است.


دزدیده شدن خودروی شخصی بسیار فراتر از یک مشکل ساده است و ممکن است مشکلات بزرگتری را برای شما به وجود بیاورد. اول اینکه هزینه خرید دوباره خودرو سرسام آور است. حتی اگر شما تحت پوشش بیمه سرقت خودرو باشید، درصدی از آن را خودتان باید پرداخت کنید. همچنین زمانی که بدون خودرو هستید باید هزینه زیادی برای استفاده از آژانس و تاکسی صرف کنید.
سالانه ده ها هزار خودرو در ایران به سرقت می رسند و آمارها نشان می دهد که بیشترین آمار سرقت خودرو مربوط به پراید و پژو است. قسمت ناراحت کننده ماجرا اینجاست که اگر خودروی شما دزدیده شود، احتمال بسیار کمی برای پیدا شدن آن وجود دارد. با استفاده از تکنولوژی های جدید برای جلوگیری از دزدیده شدن خودرو، دزدها نیز خود را به روز می کنند و همیشه شیوه های جدیدی برای سرقت خودرو به کار می برند. وقتی خودروی شما لوکس تر و گران تر است، دزدیده شدن آن بیشتر شما را متضرر خواهد کرد. به همین دلیل اگر از روشی استفاده کنید که احتمال پیدا شدن خودروی شما را پس از دزدیده شدن آن بیشتر کند، خیالی آسوده خواهید داشت.

ردیاب های جی پی اس (GPS) خودرو
سیستم ردیاب خودرو یک دستگاه الکترونیکی است و به صاحب خودرو یا شخص سوم این امکان را می دهد تا محل خودرو را ردیابی کند. مدرن ترین سیستم های ردیاب خودرو از سیستم موقعیت‌یاب جهانی (Global Positioning System (GPS)) استفاده می کنند و می توانند محل دقیق خودرو را ردیابی کنند.
بهترین روشی که به شما کمک می کند تا از دزدیده شدن خودرو جلوگیری کنید یا خودروی دزدیده شده خود را پیدا کنید، استفاده از دستگاه های ردیاب جی پی اس ماشین است. ردیاب های جی پی اس ماشین می تواند مکان دقیق خودروی دزدیده شده را در هر لحظه به شما اطلاع دهند و به شما در پیدا کردن آن کمک کنند. اطلاعات خروجی از ردیاب خودرو به پلیس این امکان را می دهد که خودرو را ردیابی کند و ماشین دزدیده شده را در کمترین زمان به شما بازگرداند.

خودروی دزدیده شده خود را ردیابی کنید
دستگاه های ردیاب جی پی اس خودرو به نرم افزاری متصل هستند که این امکان را به شما می دهند تا در هر لحظه مکان دقیق خودروی خود را ببینید. این اطلاعات برای اینکه پلیس بتواند خودروی شما را در کمترین زمان به شما بازگرداند، ضروری هستند و می توانند شما را از نا امیدی کامل خارج کنند. نرم افزار متصل به ردیاب خودرو می تواند اطلاعات را در خود ذخیره کند. بنابراین در صورتی که دزدها دستگاه ردیاب جی پی اس ماشین شما را پیدا کنند و از ماشین خارج کنند، باز هم پلیس می تواند بر اساس آخرین محلی که ردیاب به نرم افزار نشان می دهد، جستجو را از آن محل ادامه دهد.
در صورتی که خودروی شما در نیمه های شب دزدیده شود، شما ساعت ها پس از دزدیده شدن ماشین، از این دزدی مطلع خواهید شد. این زمان، به دزدها فرصت می دهد که تا می توانند از محل سرقت دور شوند و این اتفاق پیدا شدن خودرو را سخت تر می کند. یکی از مزایای استفاده از ردیاب های جی پی اس خودرو این است که شما می توانید محدوده ای را برای آن تعریف کنید که در صورتی که خودرو از محدوده تعیین شده خارج شود به شما اطلاع دهد. این کار با استفاده از نرم افزار متصل به ردیاب امکان پذیر است. شما با بکارگیری این نرم افزار، محدوده مد نظر خود را تعیین می کنید و در صورتی که خودروی شما سرقت شده و از آن محدوده خارج شود، نرم افزار در کمترین زمان به شما هشدار خواهد داد. هر چقدر زودتر از دزدیده شدن خودروتان مطلع شوید، امکان پیدا شدن خودروی شما بیشتر شده و این کار در زمان کمتری صورت می گیرد.
گروه فناوری افرا بزرگترین تولیدکننده صنعتی دستگاه‌های ردیابی و سامانه‌های مدیریت ناوگان حمل و نقل کشور است. زمینه اصلی فعالیت این گروه، طراحی و تولید تجهیزات و سامانه‌های ردیابی (Automatic Vehicle Location (AVL)) است.
مشاهده محصولات افرا : دستگاه ردیابی خودرو
منبع : گروه فناوری افرا

پایان رپورتاژ اگهی/.
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بایت گیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.





Amirreza Nasiri

امیررضا نصیری
امیررضا هستم متولد 75 و ترم دوم IT، مدیر بایت گیت و بُبت :) عاشق کامپیوتر و هر چی که بهش ربط داره! دوست دارم همه چیزو یاد بگیرم و اونارو یاد بدم. امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.
پست‌های بیشتر
مرا دنبال کنید:


Let's block ads! (Why?)