نبایدهای نوشتن پست مهمان

نبایدهای نوشتن پست مهمان


با توجه به قوانین موتورهای جستجوگر، بسیاری از وبلاگ نویسان در تلاش هستند که با ارسال مقالات زیادی به سایت ها و وبلاگ های پر بازدید، امتیاز قابل توجهی برای وب سایت خود به دست آورند. این وبمسترها چنین لینک هایی را بسیار مهم می دانند زیرا برایشان تجارت پرسودی را به همراه خواهد داشت. انتشار پست های مهمان هم برای کاربران مفید است و هم برای نویسندگان سایت. به این ترتیب نام نویسنده بر سر زبان ها می افتد و باعث افزایش کلیک خوردن لینک های می شود که به همین ترتیب میزان بازدید از سایت نیز افزایش می یابد .
نویسنده مهمان همان اسپمر پنهان است؟
در این مقاله از  طراحی سایت   پرتال تلاش می کنیم، راهکارهایی که جهت یافتن سایت مطلوب برای نویسندگی مهمان پیدا کرده ایم را برایتان بیان کنیم. از نطر گوگل هرگونه تبادل و خرید و فروش لینک اسپم است و شخص خاطی جهت دور زدن قوانین گوگل از آن استفاده می کند. به همین دلیل بارگذاری مقالات در وب سایت های معتبر به عنوان پست مهمان، برای ساخت لینک طبیعی بسیار رایج شده است .
مت کاتس در یک ویدئو خود به معرفی روش های جدید اسپمینگ اشاره می کند. به نظر شما آیا علت استفاده از این روش، استفاده وبلاگ نویسان از نویسندگان مهمان برای اشتراک گذاری محتوای تکراری در سایت های مختلف نیست؟ پست مهمان اگر در حدد معقول استفاده شود، ایرادی ندارد و حتی بسیاری از سایت های معتبر جهان بخش وسیعی از سایت خود را در اختیار این نویسندگان قرار داده اند .
نبایدهای نوشتن پست مهمان
مت کاتس، مدیر بخش وب اسپم گوگل، نکاتی را درباره نوشتن پست های مهمان برای ما بیان می کند که باید از آنها اجتناب کنیم :
اگر می خواهید تعداد کاربران سایت و تجارت خود را گسترش دهید تنها بر روی پست های مهمان سرمایه گذاری نکنید .

بهتر است تنها در چند سایت محدود فعالیت کنید و پست های خود را در آنها ارسال کنید .

یک مقاله را در چندین سایت مختلف منتشر نکنید .

از تغییر دادن برخی کلمات مقاله و جا به جا کردن پاراگراف ها در مقالات خودداری کنید .

هدف از نوشتن مقاله انتشار اطلاعات جدید و مفید به کاربران است. هر فردی در چند زمینه ی مشخص تخصص و علم دارد و یک نفر در همه ی زمینه ها نمی تواند فعالیت کند و مقاله تهیه کند. مگر این نیت شما تولید محتوا به منظور افزایش لینک های سایت باشد .  طراحی سایت
ترکیب چند مقاله و ارسال مطلب جدید
 یکی از راهکارهایی که کاتس به آن اشاره کرد جمع آوری چندین مقاله و عرضه آن با نتایج جدیدو یک جمع بندی مطلوب. فراموش نکنید که رضایت کاربران اهمیت بسیار بالایی دارد و تمام تمرکز خود را بر روی موتورهای جستجو گر قرار ندهند.