طراحی داخلی ویلا به صورت حرفه ای

طراحی داخلی ویلا به صورت حرفه ای

یکی از مهمترین بخش های طراحی و معماری مربوط می شود به ویلا. در طراحی داخلی ویلا باید نکات مهمی را در هنگام معماری و دکوراسیون رعایت نماییم.ما در مجموعه دی بی لاکچری ابتدا و در مرحله اول از مشتری می خواهیم تا در مورد انچیزی که در ذهن خود می پروراند توضیحات کافی را به ما ارائه دهد. در واقع هدف ما از این کار نیاز سنجی دقیق مشتری است.سپس در یک جلسه توسط کارشناسان حرفه ای مکان و موقعیت دقیق ویلای مورد نظر به صورت کامل بازدید خواهد شد تا درک کاملی از انچیزی که مشتری می خواهد در ذهن طراحان ما بوجود آید.
ما ابتدا برای شما یک طرح اولیه را پیاده سازی خواهیم کرد و شماتیک سه بعدی طرح را با نرم افزار رسم نموده و ان را در اختیارتان می گذاریم تا چنانچه نیاز به اصلاح و تغییر است همان مرحله اقدام شود. در مرحله بعدی چنانچه طرح نهایی به تصویب رسید نوبت به فاز اجرایی می رسد. شما با توجه به سقف بودجه ای که برای طراحی داخلی ویلای خود در نظر گرفته اید به ما این اجازه را می دهید تا از متریال های لازم برای اجرای کار استفاده نماییم.

با افتخار اعلام می داریم در زمینه پروژه های  طراحی و دکوراسیون ویلا ما دارای ده ها نمونه کار موفق و بسیار وقی هستیم که می توانید به صورت حضوری به دفتر کار ما مراجعه کرده و اخرین کارهای انجام شده در این زمینه بازدید نمایید.ما می توانیم برای شما انواع طرح های مدرن و کلاسیک را پیاده سازی کنیم و در هر طرح تمام تلاش خود را کرده ایم که به صورت خاص و منحصر به فرد اجرا شود کپی برداری از روی طرح های قبلی نباشد.



کادر فنی لاکچری با تجربه چندین ساله در این زمینه می تواند بهترین مشاور شما در ادامه راه باشد. ما از صفر کیلومتر کار تا مرحله آخر را به صورت کاملا مهندسی و طبق استانداردهای روز دنیا برایتان طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.