معرفی شرکت سازه گستر شمال

درباره شرکت سازه گستر شمال

در این پست میخواهیم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه   و مخصوصا در مازندران را به شما معرفی نماییم 

به نام خدا


کشور عزیزمان ایران در زمره کشورهای در حال توسعه در منطقه و جهان محسوب می شود.  این بدین معناست که هنوز فاصله محسوسی بین کشور ما و کشورهای توسعه یافته ی جهان در  زمینه زیرساخت های توسعه و هم چنین تأسیسات زیربنایی وجود دارد که باید به همت و تلاش  مردمان سخت کوش و بلند همت این مرز وبوم این فاصله به تدریج کاهش یابد تا انشاالله بر اساس  سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشورمان به مرزهای توسعه یافتگی رسیده و خود تبدیل به الگوی مناسبی برای توسعه  سایر کشورها گردد.

با هدف فعالیت در زمینه های خدمات مشاوره طراحی معماری و محاسبات و خصوصی سازی  و پیمانکاری وشهرک سازی های مدرن باهمکاری گروهی از مهندسین و متخصصین مجرب  تشکیل و تیم مهندسین ما با استفاده از ایده های به روزدرامر طراحی و اجرا موفق شده و  توانسته گامی موثر در راستای صرفه جویی هزینه و زمان و انطباق خواسته های کارفرمایان بر دارد.  با اتکا بر توان مدیریتی و همامنگی اعضاء ورعایت اصول اخلاق حرفه ای تجربه ای از زیبایی کارایی واستحکام را توام با معماری نوین دنیا به کارفرمایان محترم ارائه نماید.


طراحی:

درسرزمین و مهد تمدن کهن بسیاری بر این باورند معماری بخشی از زندگی یا همان هنر زیستن است این تمدن کهن ایران باستان در هزاره های گذشته با قدرت به اثبات رسانده اند.

گروهی دیگر آن را نقطه اوج هنر و صنعت میدانند برخی…..
آیامعماری را باید ساخت یا آفرید به راستی معمار ی چیست ومعمار کیست؟

معماری هنر بیان واقیتهاست،معماری موسیقی منجمد لحظه های زندگیست ومعماری تکرار طبیعت خداست.
وآن همان پرسشی است که برای کشف پاسخ تا به امرئز در قلم و ناشناخته های آن قدم نهاده ایم.به صورت مختلف تلاش کنیم گذشته دور را حفظ و برای اعتلای شرایط کنونی تا رسیدن به حد ایدال کوشا باشیم و حاصل گذشت سالیان شاگردی مشق های است که با قلم تردید و ابهام ترسیم گردد تا شاید شناختی حقیقی حاصل شود.


کلیاتی درباره شرکت سازه گستر شمال


تاریخچه


شرکت سازه گستر شمال در تاریخ هشتم بهمن سال ۱۳۷۱ تحت نام شرکت سازه گستر شمال در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. و در ۶ بخش فعالیت خود را آغاز کرد ۱- پیمانکاری ۲- شهرک سازی ۲ – پل و سد ۳- طراحی و نظارت ۴- صادرات و واردات چوب فنلاند ۵- خصوصی سازی ۶- اداری و تجاری
(قابل ذکر است این شرکت به عنوان قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت در شمال ایران فعال است و در فضای مجازی نیز خود شرکت گوگل و سایت گوگل با یک سرچ ساده تاسیس سایت فضای مجازی شرکت سازه گستر شمال را ۱۵ سال پیش مشخص کرده است که نسبت به سایت های دیگر بیش از ۱۰ سال قدیمی تر است همه این موارد در سایت :/. قابل بررسی است .)

مطابق اساسنامه ، موضوع فعالیت شرکت خریدو فروش ملک و زمین به منظور احداث ساختمان، شهرک سازی ، مجتمع های مسکونی و تجاری ، احداث کارخانجات ومشارکت وسرمایه گذاری و احداث سد و پل ، طراحی و نظارت فاز ۱ و فاز ۲ وفاز ۳ و… و سایر امور مرتبط با فعالیت شرکت می باشد.

اهداف

ارتقای جایگاه سازه گستر شمال و قرارگیری در بین بهترین های صنعت ساختمان بعنوان چشم انداز سال ۱۴۰۰ شرکت مورد نظر قرار گرفته است. بر همین اساس حضور در جمع ۱۰ شرکت فعال در صنعت ساختمان به عنوان هدف اصلی شرکت تعریف شده و برنامه ریزی ها به جهت ساخت حداقل ۵۰۰ هزار مترمربع در سال انجام گرفته است.
همچنین حجم فروش نیز به جهت قرارگیری در بین ۱۰ شرکت بزرگ مورد نظر قرار گرفته و از اهداف این شرکت می باشد. توسعه فروش همسو با توسعه تکنولوژی و پیشگامی در صنعتی سازی ساختمان از اهداف دیگر شرکت سازه گستر شمال می باشد. امید است که با توکل بر خداوند متعال و یاری و همراهی خانواده بزرگ سازه گستر بتوانیم به اهداف خویش، یکی پس از دیگری دست یابیم.

درباره مدیر عامل شرکت سازه گستر شمال :

مدیرعامل شرکت ساختمانی سازه گستر شمال به عنوان مدیرنمونه جوان در حوزه مدیریت اجرایی سال ۹۱ از سوی سومین جشنواره تولیدکنندگان جوان استان، معرفی و  موفق به دریافت تندیس و لوح افتخار از سوی استاندار شد و در همایش کیفیت در ساخت و ساز سال ۹۵ به عنوان نفر اول در کیفیت ساخت و ساز از وزیر شهرسازی کشور و نایب رییس مجلس تندیس ویژه دریافت کرد و به عنوان شرکت کار آفرین برتر مورد توجه ویژه دولت قرار گرفت.


محمد  صالح خویی  مدیر جوانی است که از ۶ سال پیش به عنوان مدیرعامل سازه گستر شمال منصوب شده است.


محمدصالح خویی



وی ساختمان سازه گستر شمال را نه تنها یک ارشد انبوه ساز و شرکت بزرگ ساختمانی، بلکه آن را یک سیستم اجتماعی و فنی می‌داند و معتقد است برای ایجاد تغییر در این شرکت لازم است به خواست‌های اجتماعی و تکنیکی کار همزمان توجه شود تا ثبات و پایداری اقتصادی مطابق با خواسته مشتریان و آرمان مدیران محقق گردد. محمد صالح خویی در خصوص عمده انتظارات سهامداران و سرمایه گزاران شرکت گفت: تحقق ارزش‌ها و فلسفه بنیادین سازمان، سودآوری و پرداخت مناسب سود سهام، رعایت اصول اخلاق حرفه ای، توجه به آینده و موفقیت پروژه‌ها از عمده انتظارات سهامداران، همچنین مدیران شرکت می‌باشد که در این راستا شرایط و محیط به عنوان دو عامل اثرگذار و عمده در امکان پذیری درخواست سهامداران و ذینفعان شرکت نیز، حائز اهمیت است.

برای مشاهده نمونه  ویلا در مازندران  کلیک کنید