دانلود قسمت 2 فصل 7 سریال game of thrones

برای دانلود تمامی قسمت های منتشر شده فصل هفتم اینجا کلیک کنید
دوستداران مجموعه تلویزیونی game of thrones میتوانند دوشنبه 96/5/2 قسمت 2 از فصل 7 سریال (با عنوان StormBorn) را با دو کیفیت 480 و 720 از رسانه downloadserial بصورت کاملا رایگان همراه با زیرنویس فارسی هماهنگ دانلود کنند ، همچنین همراه با انتشار لینک های دانلود در وبلاگ همزمان در کانال تلگرام ما نیز قابل دریافت میباشد.

عکس های منتشر شده از قسمت دوم:
شبکه اچ بی او دقایقی پیش تصاویر رسمی از قسمت 2 فصل 7 گیم آف ترونز را منتشر کرد که تمامی این عکسها را در قالب یک فایل زیپ از طریق لینک زیر میتوانید دانلود کنید و مشاهده بفرمایید.
دانلود تصاویر قسمت دوم فصل هفتم
مروری بر قسمت اول فصل هفتم گیم آف ترونز:
در قسمت 1 سازندگان بازی تاج و تخت بیشتر سعی داشتند درباره همه خطوط داستانی سکانسی داشته باشند تا یادآوری داستان برای بینندگان راحتتر شود و میتوان این این اپیزود را به گونه ای پایه ریزی کل فصل هفت قلمداد کرد.
در ابتدای این قسمت دیدیم که آریا استارک انتقام سختی از خاندان فری گرفت ، او که چهره والدر فری را بر صورت داشت با برگزاری یک جشن و دعوت از تمامی فری ها توانست کل خاندان فری را با نوشاندن سم از بین ببرد و این خاندان کلا منقرض شد.
در وینترفل جان اسنو که به او لقب شاه شمال را داده اند با مشکلات جدیدی روبرو شده است ، از سویی خواهرش سانسا برخی از تصمیمات او را زیر سوال میبرد از طرفی دیگر سرسی با ارسال نامه ای او را تهدید به نابودی کرده است.
بخش زیادی از این اپیزود در کتابخانه بزرگ سیتادل گذشت ، جایی که سمول تارلی به هر دری میزند تا با خواندن کتابهای قدیمی راهی برای پیدا کردن شیشه اژدها برای مقابله با وایت واکر ها پیدا کند.
در کینگزلندینگ سرسی لنیستر که فکر تسلط بر کل دنیا را در سر میپروراند ، یورون گریجوی با تمام کشتی هایش به مقر فرماندهی آمد و از ملکه خواستگاری کرد و دیدیم که با جواب منفی سرسی مواجه شد ، حال باید دید یورون برای کسب رضایت سرسی چه فکری در سر دارد.
در جایی دیگر از داستان سندور کلگین که سرنوشت جالبی پیدا کرده است ، او که همواره به خاطر اتفاق بد کودکی اش از آتش نفرت داشته حال به خدای آتش ایمان آورده است ، در این قسمت دیدیم که چگونه او در آتش توانست حمله وایت واکر ها به دیوار را ببیند.
و بالاخره میرسیم به دنریس تارگرین ، دنی که با صدها کشتی راهی وستروس شده بود بالاخره به دراگون استون (جایگاه تارگرین ها) رسیدند و در دراگون استون مستقر شدند ، حال باید در ادامه فصل ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار شخصیتهای سریال خواهد بود.
_______________________
آموزش دانلود از آپلودبوی: ابتدا
روی لینک مورد نظر کلیک کنید ، صفحه ای برای شما باز میشود که دو راه را
جهت دانلود به شما پیشنهاد میکند ، روی گزینه دانلود کُند کلیک کنید ، حال
به صفحه جدیدی منتقل میشود که باید 25 ثانیه صبر کنید ، سپس روی ایجاد لینک
دانلود کلیک کنید تا به صفحه جدیدی که لینک دانلود در آن قرار دارد منتقل
شوید ، حالا با کلیک روی لینک ساخته شده میتوانید دانلود خود را آغاز کنید
________________________
دانلود پرومو (تیزر) قسمت دوم از فصل هفتم سریال game of thrones
_______________
برای دانلود اپیزود 2 از سیزن 7 مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت بصورت رایگان و همراه با زیرنویس فارسی به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب