مزایا و معایب ساخت سایت اختصاصی و ساخت سایت با قالب آماده

اگر شما جزو طرفداران ساخت سایت هستید به شما پیشنهاد می کنم به این مقاله توجه کنید در این مقاله ما به شما راه های ساخت سایت را آموزش خواهیم داد و شما را در رسیدن به بهترین گزینه در طراحی سایت تهران راهنمایی جامعی خواهیم کرد.
ساخت سایت می تواند از روش های مختلفی انجام پذیرد.
به طور کلی روش های طراحی وب سایت به سه گونه امکان می پذیرد
اولین روش استفاده از وب لاگ سازی است شما در این روش باید به یکی از سرویس دهندگان وبلاگ بروید و به صورت رایگان با ساخت اکانت یک وبلاگ و یا یک صفحه وب برای خودتان ایجاد نمایید در این صورت می توانید مطالب خودتان را تحت عنوان یک سایت دیگر به مردم نمایش دهید. مزایای این کار این است که در این روش شما نیازی به هزینه کردن ندارید و خیلی سریع در عرض چند دقیقه به آنچه که نیاز دارید می رسید.

منتها در این روش شما دیگر یک وب سایت کامل ندارید و نمی توانید مثلا این وب سایت را در آینده ارتقا دهید و یا دروازه پرداخت برای آن تهیه نمایید و یا از لحاظ امکانات داینامیکی سایت خودتان را ارتقا دهید تمامی امکانات شما مربوط به همان سرویس دهنده ای است که دارید از آن استفاده می کنید

در روش بعدی شما می توانید از سایت سازهایی مانند جوملا و یا ورد پرس استفاده نمایید در این سیستم شما می توانید با خرید یک هاست و دامنه برای سایت خودتان که هزینه زیادی نیز ندارد یک وب سایت شخصی تهیه نمایید در این روش و با نصب ورد پرس و جوملا یک سایت داشته باشید در این روش شما یک سایت کامل با یک اسم منحصر به خود خواهید داشت. منتها از معایب استفاده از سایت سازها این است که شما نمی توانید یک سایت با امنیت با کیفیت بالا و یا قابل ارتقا در آینده داشته باشید زیرا در این روش طراحی سایت شما فقط می توانید از افزونه ها و قابلیت هایی که قبلا در این نوع وب سایت ها تهیه شده استفاده نمایید و یا بدتر از آن این است که شما از کدهای این سایت ها خبر دار نیستید و نمی توانید در صورت بروز مشکلات سایت خودتان را به راحتی درست کنید و یا به دلیل منبع باز بودن این سایت ها و اینکه در دسترس همگان است عموما این نوع طرحی سایت ها امنیت بالایی ندارند که در عموم به آن ها طراحی سایت با استفاده از قالب آماده گفته می شود.


روش دیگر که بهترین روش در طراحی سایت است استفاده از طراحی سایت های اختصاصی می باشد که برنامه نویسی و ساخت سایت شما از صفر و برای نیازهای شما برنامه نویسی می شود که درنتیجه شما میتوانید یک سایت زیبا داشته باشید و یک پنل مدیریت که بسیار ساده و مخصوصی شما نوشته شده است تا بتوانید در کمترین زمان محتوا و نوشته های سایت خودتان را تغییر دهید. همچنین در نوع طراحی سایت شما به راحتی می توانید سایت خودتان را ارتقا دهید. تقریبا تمامی سایت های بزرگ و معروف مانند دیجیکالا و یا آمازون و ... برای خودشان ساخت سایت اختصاصی دارند.


منبع :  http://www.parsaya.com