5 دلیل اهمیت هدایای تبلیغاتی

در نامگذاری تجاری ، ما گاهی با مشتریان و کاربرانی روبرو می شویم که به تازگی با مفهوم هدایای تبلیغاتی آشنا شده اند و در مورد آن به طور قابل درکی محتاط هستند. اما پیش از ارائه راهکاری برای این افراد ما اغلب دلایل ابتدایی اهمیت هدایای تبلیغاتی را در این عصر دیجیتالی توضیح می دهیم.



مقرون به صرفه بودن شگفت انگیز
در مقایسه با روش های سنتی نامگذاری تجاری، هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از گزینه های مقرون به صرفه را ارائه می دهند. اکثر هدایای تبلیغاتی قیمتی ناچیز برای هر مشتری داشته و تاثیری طولانی مدت از پیام شما برای آنان به جای می گذارند. به علاوه گزینه های مقرون به صرفه دیگری وجود دارند که بیش از یک کالا را تبلیغ کرده و تاثیری گسترده بر روی مشتریان دارند.

مخاطبان هدف
بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی، استفاده از هدایا تبلیغاتی رایگان می تواند مشتریان خاصی را مورد هدف قرار دهد چرا که این اقلام مستقیما به دست افرادی می رسند که شما قصد جلب توجه آنها را دارید و با استفاده از این ابزار در تبلیغات شما هیچ تیری به خطا نخواهد رفت.

فارغ از اینکه این هدایای تبلیغاتی در یک نمایشگاه تجاری عرضه شود یا به صورت هدایایی در اختیار مشتریان قرار گیرد. در هر دو روش شما مستقیما با مشتریانی در ارتباط هستید که کالای خود را برای آنها تولید کرده اید.

تاثیری دراز مدت
استفاده از هدایا تبلیغاتی کارآمد باعث می شود پیام تبلیغاتی شما برای مدت زمانی طولانی در ذهن مشتریان شما باقی بماند. در یک نظر سنجی 94 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی را دریافت کرده اند، به مدت دو سال آن را به یاد می سپارند. به علاوه، 75 درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی را مورد استفاده قرار می دهند چراکه بر این باورند آنها بسیار کاربردی هستند. در نتیجه هدایای تبلیغاتی تنها اقلامی هستند که احساسات، دیدگاه، صدا، ذائقه و لامسه و بویایی مشتریان را مورد هدف قرار می دهند.

ساخت برند شما
هدایای تبلیغاتی که جامعه شما آنها را کارآمد می شمارد به طور مداوم و پیوسته برند شما را به آنان یادآوری می کند. همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا یک خودکار بر روی میز شما یا در جیب تان یا درون کیف تان وجود دارد که یک برند تبلیغاتی بر روی آن نقش بسته است و هر بار که آن را نگاه می کنید به یاد می آورید که چگونه آن را در یافت کرده اید و چه کسی آن را به شما داده است. همانند فنجانی که قهوه خود را با آن میل می کنید یا برق لبی که باعث کاهش درد شما می شود هدایای تبلیغاتی مناسب و کارآمد باعث می شوند عادات روزمره شما برایتان دلچسب شود.

کارآمد بودن
گسترش جستجوی هدیه تبلیغاتی برای انتخاب مناسب ترین گزینه باعث ایجاد درک متقابل بین شما و کالای تولیدی توسط شما و مشتریانتان می شود. حتی در این عصر دیجیتالی، صنعت تولید هدایای تبلیغاتی به سرعت در حال تغییر مداوم است که با هدف ارائه سرویس های مرتبط به مشتریان شما می باشد. برخی از اقلام جدید تولیدی در ارتباط با گوشی های موبایل هستند. چه کسی را می شناسید که گوشی موبایل نداشته باشد؟ از طرفی صدها هدیه تبلیغاتی برای گوشی های موبایل طراحی شده اند که مطمئنا به دلیل پرکاربرد بودن آنها از طرف مشتریان و دریافت کنندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت که نام و لوگوی شرکت شما را نیز به طور روزمره در معرض دید آنها قرار می دهد. هر چند لیست ارائه شده تنها مختصری از قابلیت های هدایای تبلیغاتی می باشند اما هیچ گونه شکی در مورد قدرت هدیه تبلیغاتی وجود ندارد. هنگامیکه این مسائل مربوط به هدایای تبلیغاتی را در نامگذاری تجاری به صاحبان تجارت توضیح دادیم بسیاری از آنها شگفت زده شدند که از قدرت چنین روش های ساده تبلیغاتی و بازاریابی غیر مطلع بوده اند.