دانلود قسمت پنجم فصل هفتم سریال گیم آف ترونز رایگان

دانلود قسمت پنجم از فصل هفتم سریال جذاب و دوست داشتنی گیم آف ترونز با عنوان eastwatch بصورت کاملا رایگان همراه با زیرنویس فارسی هماهنگ لحظاتی پس از پخش تلویزیونی شبکه HBO از رسانه downloadserial
برای دانلود قسمتهای منتشر شده فصل 7 اینجا کلیک کنید

آنچه در قسمت چهارم سریال game of thrones گذشت:
ابتدا به کینگز لندینگ میرویم ، به نظر میرسد سرسی بالاخره موفق شده رضایت بانک آهنین براووس را جلب کند و آنان را برای حمایت لنیسترها در جنگ با دنریس قانع کرده است.
در وینتزفل شاهد لحظات احساسی فراوانی بودیم ، آریا بالاخره به سرزمین پدری بازگشت ، آریا و سانسا با اینکه در گذشته همواره با هم در حال مجادله بودند اما لحظه دیدارشان بسیار احساسی و تاثیرگذار بود ، اما برن استارک گویا از وقتی کلاغ سه چشم شده است بسیار سرد و خالی از احساس شده ، البته میتوان این سردی را به این ربط داد که برن همواره نظاره گر خواهرانش بوده است و به همین دلیل با دیدنشان شگفت زده نمیشود.
برن خنجر ساخته شده از فولاد والریایی را که از پیتر بیلیش گرفته بود به خواهرش آریا هدیه داد زیرا میدانست او بهتر میتواند از آن استفاده کند ، حال آریا دو سلاح دارد که هر کدام را از یکی از برادرانش هدیه گرفته است.
در دراگون استون جان اسنو منبع شیشه اژدها را پیدا کرد همچنین نقاشی ها و تصاویری که انسان های اولیه درباره وایت واکر ها در غار کشیده بودند دنریس را تا حدی راضی کرد که به جان برای مبارزه با وایت واکر ها کمک کند.
مهمترین بخش از قسمت 4 فصل هفتم به حمله دنریس با لشکر دوتراکی ها و اژدهاهایش به لشکر جیمی لنیستر بود که پر بود از لحظات حماسی زیبا و جنگ های تماشایی ، همانطور که دیدید دنریس سربازان جیمی را به آتش کشید و پیروز این نبرد شد اما بران موفق شد با سلاح جدیدی که کایبرن برای کشتن اژدها طراحی کرده تیری را به دروگون بزند و او را زخمی کند.
حال باید منتظر اپیزود پنجم بمانیم تا ببینیم وضعیت جیمی ، بران و اژدهای دنریس چه خواهد شد . . .
آموزش دانلود از آپلودبوی: ابتدا
روی لینک مورد نظر کلیک کنید ، صفحه ای برای شما باز میشود که دو راه را
جهت دانلود به شما پیشنهاد میکند ، روی گزینه دانلود کُند کلیک کنید ، حال
به صفحه جدیدی منتقل میشود که باید 25 ثانیه صبر کنید ، سپس روی ایجاد لینک
دانلود کلیک کنید تا به صفحه جدیدی که لینک دانلود در آن قرار دارد منتقل
شوید ، حالا با کلیک روی لینک ساخته شده میتوانید دانلود خود را آغاز کنید
برای دانلود قسمت 5 فصل 7 سریال بازی تاج و تخت با زیرنویس فارسی به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب