پاسخ داده شده: سوال در نصب بازی pes 2017

رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب و توالت

بوی بد فاضلاب و توالت ها فرآورده ی واکنش شیمیایی بین فاضلاب و پساب های درون لوله های فاضلاب می باشد که بوی تند و زننده ای دارند و از طریق لوله های فاضلاب یا اینکه ازطریق های مختلف به داخل ساختمان نفوذ می کنند.


با افزایش میزان ازدحام جمعیت در مناطق شهری و رشد صنعت عمران وشهر سازی دفع فاضلاب های منازل یکی از مشکلات بزرگ شهرداری های مناطق شهری می باشد که بوی بد فاضلاب و توالت ها شاخه ای از این مشکل بوده که علاوه بر ازار، ضرر هایی برای سلامتی انسان به همراه دارند.


امروزه شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه با روش های مختلف اقدام به رفع بوی بد فاضلاب و توالت با تکنیک های مختلف می کنند.


دلیل بوی بد لوله ها ی فاضلاب توالت و حمام در ساختمان ها چیست؟

بوی بد فاضلاب ها ناشی از نشت گاز های سمی همچون سولفید هیدروژن با فرمول شیمیایی (H2S) و گاز های فاضلابی به داخل ساختمان ها می باشد.که به صورت دائمی و یا لحظه ای به مشام شما میرسند این گاز ها بسته به میزان ازدحام فاضلاب ها در لوله می توانند غلیظ و یا رقیق باشند


این گاز ها در خیلی موارد بوی شبیه به تخم مرغ و یا لاشه ماهی گندیده را می دهند که می توان ان را به راحتی تشخیص داد و درمکان هایی همچون حمام،توالت و یا لوله های فاضلاب حیاط و اشپز خانه شما از لوله برای دفع فاضلاب استفاده می شود رخ می دهد.


اما همیشه نمی توانیم این بورا ملاک تشخیص چنین گاز خطرناکی قرار بدهید چراکه اگر در مدت زمان طولانی در معرض این بو قرار بگیرید حس بویای شما را تحریک کرده و از کار می اندازد و لازم است شما به صورت دوره ای اقدام به رفع بوی بد فاضلاب و توالت نمایید که این کار تخصص شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد.


اسیب های گاز های ناشی از لوله های فاضلاب منازل

همانطور که اشاره کردیم بوی بد فاضلاب های منازل ناشی از گاز سمی سولفید هیدروژن می باشد که بست به غلظت این گاز در هوا اسیب های مختلفی به انسان می زنند این گاز در غلظت های کم سبب ایجاد دل درد ،سرگیجه،سرفه تشخیص ترکیدگی لوله ،سوزش چشم و تاول روی لب می شود واگر کمی این گاز غلیظ باشد سبب سوزش ریه ها،ضربان نامنظم قلب و در غلظت های بسیارشدید حتی مرگ را به همراه خواهد داشت ،خوشبختانه دراکثر موارد بوی بد فاضلاب و توالت در محدوده ی رقیق می باشند اما حفظ سلامت ساکنین ساختمان از این گاز ها حائز اهمیت می باشد و می بایست نسب به رفع بوی بد فاضلاب و توالت اقدام نمایید.


انواع راه های رفع بوی بد فاضلاب و توالت

همانطور که به ان اشاره کردیم رفع بوی بد فاضلاب و توالت تخصص شرکت های لوله باز کنی و تخلیه چاه می باشد ، گروه خدماتی یاسان با تیکه بر دو دهه تجربه خود و همچنین تخصص سرویس کاران خود در انواع روش های مختلف اقدام به رفع بوی بد فاضلاب و توالت های منازل می کند.


در تمامی این روش ها ابتدا لوله باز کن با یکی از دستگاه های تراکم هوا ویا با استفاد از دستگاه وفنر گرفتگی های احتمالی درون لوله فاضلاب را برطرف میکند و سپس اقدام به رفع بوی بد فاضلاب و توالت می کنند.