دانلود قسمت 4 فصل 6 سریال game of thrones

بازدیدکنندگان عزیز میتوانند قسمت 4 فصل 6 سریال game of thrones را با عنوان Book of the Stranger دوشنبه این هفته در ادامه همین پست از رسانه downloadserial در دو کیفیت 480 و 720 همراه با زیرنویس فارسی بصورت کاملا رایگان دانلود کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

سه قسمت گذشته فصل ششم با اینکه اتفاقات جالب و غیرمنتظره ای نیز در آن رخ داد ولی نتوانست کاملا طرفداران گیم آف ترونز را راضی کند، به نظر میرسد سازندگان بازی تاج و تخت در قسمتهای اولیه این سیزن بیشتر در حال پی ریزی اتفاقات بزرگتر در قسمتهای رو به پایان این فصل هستند.
خلاصه ای از قسمت پیشین:
ابتدا به سراغ شمال وستروس میرویم جایی که در دیوار جان اسنو پس از زنده شدنش کسانی که در خیانت به او نقش اصلی را داشتند اعدام کرد و البته از فرماندهی کستل بلک استعفا داد ، حال به وینترفل میرویم جایی که رمزی اسنو در حال حکومت است و قصد همراه کردن سایر خاندانهای شمال جهت حمله به دیوار و نگهبانان شب را دارد جالبتر اینکه حال او ریکون برادر کوچک خانواده استارک را نیز در اسارت دارد.
به پایتخت میرویم ، خانواده لنیستر قصد دارند هرطور که شده قدرت خود را حفظ کنند ، از سوی دیگر پادشاه تامن که برای آزادسازی همسرش نزد اسپاروی اعظم رفت تا حدودی تحت تاثیر صحبتهای اسپارو اعظم قرار گرفت و باید دید آیا این تفکر میتواند نقشی در تصمیم گیریهای آینده تامن داشته باشد یا خیر.
اما شاید جالترین اتفاقات اپیزودهای اخیر برای برن استارک میافتد ، او با سبزبینی که به کمک کلاغ سه چشم میتواند به گذشته برود از بسیاری از واقعیت ها آگاه شده است و همین امر میتواند در قسمتهای بعدی نقش اساسی در سرنوشت تخت آهنین داشته باشد.
به قاره گرم و زیبای ایسوس میرویم جایی که دنریس تارگرین که دوتراکی ها او را گرفته اند حال بعنوان همسر یک خال کشته شده باید در بین زنان بیوه خال های دوتراکی زندگی کند و از سوی دیگر نیز تریون لنیستر و لرد واریس و بقیه در حال تلاش جهت پیدا کردن دنریس هستند.
آموزش دانلود از آپلودبوی:
ابتدا روی لینک مورد نظر کلیک کنید ، صفحه ای برای شما باز میشود که دو راه را جهت دانلود به شما پیشنهاد میکند ، روی گزینه دانلود با تاخیر و محدود کلیک کنید ، حال به صفحه جدیدی منتقل میشود که باید 45 ثانیه صبر کنید ، حال روی ایجاد لینک دانلود
کلیک کنید تا به صفحه جدیدی که لینک دانلود در آن قرار دارد منتقل شوید ،
حالا با کلیک روی لینک ساخته شده میتوانید دانلود خود را آغاز کنید.
برای دانلود پیش نمایش قسمت 4 کلیک کنید
جهت دانلود قسمت چهارم فصل ششم سریال game of thrones به همراه زیرنویس فارسی به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب