دانلود قسمت 6 فصل 6 سریال game of thrones

قسمت قبلی سریال game of thrones یکی از احساسی ترین و به یادماندنی ترین لحظات این مجموعه بی نظیر را در خاطر طرفدارانش حک کرد ، دوشنبه این هفته باز هم در خدمت شما همراهان همیشگی هستیم با قسمت 6 از فصل 6 گیم آف ترونز ، شما عزیزان این اپیزود را در دو کیفیت 480 و 720 همراه با زیرنویس هماهنگ فارسی بصورت کاملا رایگان میتوانید از downloadserial دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

خلاصه ای از قسمت پیشین بازی تاج و تخت:
ابتدا لازم به ذکر است که بگویم کسانی که قسمت 5 را ندیده اند از خواندن این خلاصه پرهیز کنند زیرا نکات اسپویل فراوانی در آن وجود دارد ، خوب ابتدا به ویس دوتراک میرویم جایی که دنریس تارگرین ارتشی عظیم را تشکیل داده است ، در این اپیزود شاهد دیالوگ های سرشار از احساسی مابین دنریس و جوراه بودیم که در نهایت منجر به این شد جوراه مورمنت به دلیل بیماری اش دنریس را ترک کند ، از سوی دیگر تریون لنیستر و واریس نیز در کنترل پسران هارپی تا حد زیادی موفق شده اند و یک جادوگر دیگر از پیروان خدای نور نیز به آنها ملحق شد.
به دیوار میرویم ، جان اسنو با هم فکری سانسا و سر داووس به فکر جمع کردن لشگری برای مقابله با بولتون ها و پس گرفتن وینترفل هستند.
به سراغ آریا استارک میرویم ، برای دومین بار به آریا فرصتی برای تبدیل شدن به یکی از افراد بی چهره داده شد ، البته با توجه به تصاویری که در این اپیزود دیدیم به نظر میرسد آریا هنوز استارک بودن خود را فراموش نکرده است.
یکی دیگر از اتفاقات مهم قسمت پنجم در جزایر آهن رخ داد ، همانطور که شاهد بودید یورون گریجوی عموی تیون موفق شد فرماندهی جزایر آهن را نصیب خود کند و از سوی دیگر یارا و تیون تمام کشتی ها را با یارنشان دزدیدند و آنجا را ترک کردند.
و اما میرسیم به سبز بینی های برن استارک ، با بی تجربگی برن که باعث شد یکی از آدرها او را لمس کند وایت واکر ها به محل اقامت برن و دوستانش حمله کردند و در این بین کلاغ سه چشم ، فرزندان جنگل و هودور نیز کشته شدند که لحظه مرگ هودور یکی از غم انگیزترین لحظات سریال را رقم زد.
آموزش دانلود از آپلودبوی:
ابتدا روی لینک مورد نظر کلیک کنید ، صفحه ای برای شما باز میشود که دو راه را جهت دانلود به شما پیشنهاد میکند ، روی گزینه دانلود با تاخیر و محدود کلیک کنید ، حال به صفحه جدیدی منتقل میشود که باید 45 ثانیه صبر کنید ، حال روی ایجاد لینک دانلود
کلیک کنید تا به صفحه جدیدی که لینک دانلود در آن قرار دارد منتقل شوید ،
حالا با کلیک روی لینک ساخته شده میتوانید دانلود خود را آغاز کنید.
دانلود پیش نمایش قسمت ششم فصل شش game of thrones
جهت دانلود قسمت 6 از فصل 6 سریال بازی تاج و تخت همراه با زیرنویس فارسی به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب