Google Now On Tap اکنون میتواند صفحه نمایش را ترجمه کند

Google Now On Tap.jpg
Google Now On Tap1.jpg



به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, گوگل ابزار On Tap اندروید خود را غنی و انرا برای کاربران اسان ساخته است. یک سال بعد از ارائه ان, چندین قابلیت به ان افزوده شده که یکی ترجمه خودکار صفحات نت و دیگری برنامه ها است. این قابلیت فقط با دستگاه هائی که اندروید مارشمالو را دارند در دسترس میباشد چون On Tap با این نسخه اندروید و سیستمهائی به زبانهای انگلیسی و فرانسه و المانی و ایتالیائی و اسپانیائی و پرتقالی و روسی ارائه شده است.

استفاده از این قابلیت جدید اسان است چون کافی است به هنگام وبگردی و یا زمانیکه برنامه ای در حال اجرا است مدتی روی دکمه "Home" فشار داده شود تا به زبانی که روی اسمارتفون استفاده میشود ترجمه گردد. بدینگونه میتوان ترجمه نظریه ای در مورد یک رستوران را روی نقشه گوگل و یا یک فیش روی پلی استور و یا یک مقاله وب را مشاهده نمود.

تستی که سریعا انجام شده نشان میدهد که بعضی ترجمه ها بهتر از برخی دیگر میباشند و در واقع Google Now On Tap مثلا برای ترجمه زبان روسی به فرانسه کمی مشکل دارد اما در زبان انگلیسی بهتر ترجمه میکند.

و اما یک قابلیت جدید دیگر این است که میتوان روی ایکن جدید "Discover" فشرد تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوعی که روی صفحه نمایش مشاهده میشود به دست اورد. این اطلاعات شامل لینکها و ویدیوهای یوتیوب و مقالاتی در مورد همان موضوع هستند و گوگل میگوید این قابلیت امکان به دست اوردن اطلاعاتی بیشتر در مورد موضوعی را بدون نیاز به جستجو کردن میدهد.

و در اخر اینکه گوگل اعلام کرده که اکنون Now on Tap میتواند کیو ار کدها را بخواند و کافی است دوربین را به سمت ان گرفت تا اطلاعات در مورد محصول مربوط به کد را به دست اورد.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



Google Now On Tap.jpg
(58.4 کیلو بایت)


Google Now On Tap1.jpg
(66.2 کیلو بایت)







Google Now On Tap اکنون میتواند صفحه نمایش را ترجمه کند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog