رابرت حسین با گوشی های هوشمند در سینما انقلاب خواهد کرد

robert hossein.jpg



به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, رابرت حسین, کارگردان و هنرپیشه معروف, با فیلم "عنکبوت سرخ" به یک رویای قدیمی که تعاملی ساختن سینما است جامه عمل میپوشاند. اینکار با برنامه ای انجام میشود.

این زمینه ای است که عادت نداریم رابرت حسین هنرپیشه معروف را در ان بیابیم اما وی با وجود 88 سال سن خود به ساختن فیلم "عنکبوت سرخ" که تماشاگران نیز با برنامه ای روی گوشی هوشمند خود حرفی برای گفتن خواهند داشت را ساخته است. این سیستم نوعی از سیستم رای است که او برای نمایشهای تئاتر خود ساخته بود.

وی میگوید : "من تعامل را توسط نمایشهای بسیاری ذر طول سالها تجربه کرده ام و این همیشه تماشاگران را به وجد اورده است. من رویای انتقال ان به سینما را داشتم اما تا کنون راه حل فنی موثری وجود نداشت". اما اکنون برنامه ای که توسط شرکت Color Dreams Productions توسعه داده شده میتواند اینکار را انجام دهد.

در طول پخش فیلم, تماشاگران "مقصر تحریکات" یا مقصر اصلی را از برنامه ای که پیشتر روی گوشی خود نصب کرده اند انتخاب خواهند کرد. این برنامه به هیچ شبکه و یا ابزار اضافی در سالن سینما نیاز نداشته و توسط سیستم بازشناسی صدا با فیلم هماهنگ سازی میگردد.

Maeva Maurel, از شرکت Color Dreams Productions میگوید : ما محصولی اکوستیک که میتواند فیلم را با موبایل هماهنگ سازی کند توسعه داده ایم. تماشاگر فقط کافی است برنامه عنکبوت سرخ را دانلود و سپس هماهنگ سازی را فعال نماید."

از طرفی رابرت حسین میگوید : "صادقانه بگویم, من زیاد به فناوریها علاقه مند نیستم و کافی است موبایل مرا ببینید" و به ما تلفن قدیمی خود با صفحه کلیدش را نشان میدهد و میافزاید : "از زمان جوانی به فیلمهای هیچکاک علاقه مندم و مهم است که معما فاش نگردد. فیلم عنکبوت سرخ در سال 2017 و زمانیکه توزیع کنندگان زمان انرا تعیین کنند روی پرده خواهد رفت."

مشاهده ویدیوئی از عنکبوت سرخ

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



robert hossein.jpg
(32.5 کیلو بایت)







رابرت حسین با گوشی های هوشمند در سینما انقلاب خواهد کرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog