ویندوز 10 بیلد 14383 منتشر شد

به گزارش ترفندستان, به نقل از ژنژفو, بیلد 14383 ویندوز 10 قدمی جدید بسوی نسخه نهائی است و لیستی از مشکلات را برطرف میسازد.

Dona Sarkar که ریاست ویندوز اینسایدر را دارد به مناسبت انتشار این نسخه گفت : "ما در ابتدا کد نهائی را کنترل کردیم تا Anniversary Update ویندوز 10 را در دوم ماه اوت ارائه کنیم. ما هنوز انرا به پایان نرسانده و تا انزمان بیلدهای دیگری ارائه خواهیم کرد. بخاطر داشته باشید که شما با کمک به ما نقش مهمی برای اصلاحیات اخر میکنید."

ویندوز 10 بیلد 14383 روی نقاط اصلی متمرکز شده تا ارائه جهانی انرا در تاریخی که در نظر گرفته شده فراهم سازد که مسلما این شامل مشکلات ثبات و بهینه سازی نیز میشود.

لیست عملیاتی که در زیر مشاهده میکنید بسیار طولانی است اما هنوز همه اصلاح نشده اند و مثلا مایکروسفت قید کرده که بعضی کاربران ممکن است اطلاعیه اینکه این سیستم عامل در 15 ژوئیه منسوخ میگردد را هر روزه مشاهده نمایند. اما Dona Sarkar میگوید این چندان اهمیتی ندارد.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.


build 14383.jpg











تصاوير پيوست شده



build 14383.jpg
(419.2 کیلو بایت)







ویندوز 10 بیلد 14383 منتشر شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog