پنل ال سی دی سونی Xperia Z4 به همراه مشخصات آن لو رفت

ظاهرا گوشی سونی اکسپریا زد 4 – Xperia Z4 به مرحله نهایی خود نزدیک شده است چرا که اخیرا اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده است که همگی یک چیز را نشان میدهند . بعد از اینکه تصاویر زنده از قاب این گوشی و عکس های خبری این گوشی منتشر شد ، حالا نوبت به تصاویر پنل صفحه نمایش sony اکسپریا زد 4 رسیده است :


gsmarena_0017.jpg gsmarena_0031.jpg gsmarena_0025.jpg
پنل ال سی دی سونی Xperia Z4 به همراه مشخصات آن لو رفتپنل ال سی دی سونی Xperia Z4 به همراه مشخصات آن لو رفتپنل ال سی دی سونی Xperia Z4 به همراه مشخصات آن لو رفت
تصاویر زنده از پنل ال سی دی Sony Xperia Z4
این تصاویر البته به همراه اطلاعاتی منتشر شده است که مشخصات فنی این گوشی را نشان میدهد . اندازه صفحه نمایش نسبت به نسل سوم 5.2 اینچ ثابت مانده است اما با این حال وضوح آن به 1560 در 1440 پیکسل افزایش یافته است . این تصاویر پنل گوشی بسیاز شبیه به عکس های رسمی منتشر شده می باشد و دقیقا شبیه به تصاویری است که یک ماه و نیم قبل منتشر شد . تمام این تصاویر نشان میدهد که نباید در زمینه صفحه نمایش انتظار سورپرایز دیگری داست .
ابعاد این گوشی 146.3 در 71.9 در 7.2 میلیمتر عنوان شده است که خیلی شبیه به اکسپریا زد 3 می باشد . در داخل این گوشی میتوان انتظار داشت از چیپست Snapdragon 810 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم استفاده شود . بنابراین در حالی که به نظر میرسد سخت افزار سونی Xperia Z4 نهایی شده باشد ، هنوز اطلاعات رسمی در خصوص تاریخ معرفی آن ذکر نشده است . البته اظهار نظر مدیر غرب اروپا سونی اطلاعات جدیدی را در خصوص تاریخ معرفی به ما نمیدهد جز اینکه احتمالا در سه ماه دوم یا سوم امسال رونمایی شود .
منبع: http://tech24.ir/










تصاوير پيوست شده



gsmarena_0025.jpg
(16.9 کیلو بایت)


gsmarena_0031.jpg
(22.4 کیلو بایت)


gsmarena_0017.jpg
(25.5 کیلو بایت)







پنل ال سی دی سونی Xperia Z4 به همراه مشخصات آن لو رفت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog