دلیل عدم موفقیت و بازدید کافی سایت

سلام دوستان. من حدود 3 ساله که یه وبلاگ رو دارم. یعنی از سال 92. از همون اوایل دامنه .ir گرفتم. 129 مطلب گذاشتم( تعدادش خیلی بیشتر بود ولی بعضی از مطالب قدیمی یا آپلودسنترشون مشکل پیدا کرد یا خودم صلاح دیدم حذفشون کنم). الآن روزی چند ساعت دارم وقت میذارم که هر روز یک مطلب بذارم و میخوام تا پایان تابستون، تمام مطالب پاییز و زمستون رو از طریق ارسال مطلب به آینده بذارم. قبول دارم یه مدت طولانی آپدیت نکردم( در دوران مدرسه شاید 6 ماه یا بیشتر!) ولی بازدید وبلاگ به نسبت مطالب و وقتی که میذارم خیلی کمه. نظر هم که اصلاً نمیدن! آخرین نظری که تبلیغاتی نبود، دوم فروردین امسال بود که من به حدود 50 تا وبلاگ پیام تبریک عید فرستادم و فقط دوتاشون جواب دادن!
آخرین نظری هم که واقعاً در مورد مطلبی که قرار دادم بود، در تاریخ 24 بهمن پارسال!
واقعاً نمیدونم چیکار کنم!! حجم قالب رو کم کردم، روی هر تصویر مطلب title گذاشتم، همه ی مطالبم رو توی وبمستر ثبت میکنم ، مطالب کاملاً اختصاصی قرار میدم (مثلاً تا الآن 6 سری از فاوآیکن قرار دادم که بیشتر از 200 تا آیکن رو به همراه فایل txt کدشون آپلود کردم و در مطالب قرار دادم ولی بازدیدی نداشته!)
در ضمن آمارگیر رزبلاگ خرابه. آمارگیر وبگذر هم دارم ولی اکثر بازدیدکننده های روزانه م با آی پی شبیه به هم از آمریکا بدون هیچ لینک دهنده ای وارد برچسب هام میشن! نمیدونم قضیه شون چیه!
این مطلب رو گذاشتم که دوستانی که اطلاعاتی دارن و میتونن کمک کنن، مشکلات این وبلاگ(لینک در امضا) رو بگن تا اصلاح کنم. ممنون که این تاپیک رو خوندید


   Untitl4444ed.png (اندازه: 68.16 KB / تعداد دفعات دریافت: 4)

دلیل عدم موفقیت و بازدید کافی سایت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog