یک محصول خوب یک فروش عالی !


با سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران همیار وردپرس امروز می خواهیم به شما آموزش بدیم که چگونه یک محصول خوب تهیه کنیم و یک فروش توپ داشته باشیم و لذت ببریم، این کار بسیار سخت نیست، کمی وقت و حوصله میخواد که بی شک برای یک محصول خوب باید زمان و حوصله گذاشت !
خوب اول
از همه برای محصول خوب پیش نمایش بگذارید، چطور ؟ برای مثال محصول شما یک قالب وردپرس می باشد …، شما یک هاست معمولی تهیه می کنید و دامین بر روی آن سوار می کنید و سیستم مدیریت محتوا وردپرس را نصب می کنید و قالب خود را که میخواهید به فروش بزارید بر روی وردپرس پیاده سازی می کنید و تنظیمات را به صورت کامل انجام می دهید و تا الان شما میتوانید برای محصول خود یک پیش نمایش زنده ( آنلاین ) قرار بدید !
قدم دوم
یک مکان برای فروش محصول خود پیدا کنید و محصول خود را برای کاربران آن جا قرار دهید که از محصول شما بازدید شود تا محصول شما را خریداری شود. برای مثال مارکت همیار وردپرس  !
قدم سوم
برای محصول خود قیمت فضایی ( زیاد، بالا ) نزارید، تا وقتی کاربران محصول شما را انتخاب می کنند و راضی برای خرید می شوند ، چشمشان به قیمت می افتد تعجب نکنند ! و پشیمون بشوند از خرید محصول شما  البته این رو هم باید بگویم اگر محصول شما یک محصول حرفه ای است بیشتر بر روی قیمت محصول فکر کنید و قیمت را طوری قرار دهید که به قول قدیم ها ” نه سیخ بسوزد و نه کباب ” این طوری هم شما راضی باشید و هم مشتری.
قدم چهارم
درباره محصول خود یک توضیح مختصر و مفید ، سعی کنید از امکانات محصول خود بگویید و مشتری را جذب به خرید آن کنید تا مشتری هیجـــان انگیز بشود و سریعا محصول شما را خریداری کند.
قدم پنجم
از محصول خود تا صورت امکان پشتیبانی کنید، تا مشتری بعد از خرید آن از پشتیبانی محصول شما راضی باشد و اگر محصولی دیگری هم برو روی مارکت قرار دادید … خواستنند محصول شما را خریداری کنند، بخاطر پشتیبانی بد شما راضی به خرید محصول شما نشوند ! حتما این قسمت را به خوبی انجام دهید.
قدم ششم
برای محصولات خود پیشنهاد های شگفت انگیز قرار دهید، برای مثال یکی از پیشنهاد های خوب فروشندگان ! نصب برای تعداد خریدار اول به صورت رایگان می باشد، برای مثال یعنی این که شما محصول خود را معرفی کردید  به یک صورتی در محصول خود بگویید این محصول برای مثال ۱۰۰ خریدار اول به صورت رایگان ( Free ) نصب و راه اندازی خواهد شد و به این صورت است که شما مشخصات خریدار محصول خود را گرفته و محصول را پیاده سازی کرده و مثل پیش نمایش آنلاینی که برای محصول خود قرار داده اید در بیاورید که خریدار راضی باشد.
قدم هفتم
در محصولات خود از کار های گرافیکی خوبی استفاده کنید و هم در طراحی و هم در قسمت نوشتن متن محصول از عکس های گرافیکی استفاده کنید و محصولات دیگر خود را هم تبلیغ کنید ! و در طراحی محصول خود برای مثال قالب ( Theme ) از ایده های گرافیکی به خوبی استفاده کنید ، بیشتر ایرانی ها زیبایی را دوست دارند و جذب آن می شوند.
قدم هشتم
( مهم ) برای محصول خود یک کاور ( Cover ) و یک آیکون ( Icon ) طراحی کنید تا محصول زیبا داشته باشید، چگونه کاور و آیکون طراحی کنیم ؟! شما باید حد اقل تسلط کافی بر روی نرم افزار فتوشاپ داشته باشید و برای مثال آیکون، معمولا سایز آیکون ۸۰×۸۰ می باشد و اکثر زمان ها در آیکون نام محصول خود را قرار می دهند و سیستم مدیریتی آن برای مثال ” وردپرس ” و یا جای آن نسخه محصول خود ولی اگر نظر من را میخواهید سیستم مدیریتی را قرار دهید این طوری اگر خریداری فقط و فقط دنبال قالب های مدیریت محتوا وردپرس باشد وقتی کلمه وردپرس را بر روی آیکون محصول شما به چشمشان بخورد بر روی آن کلیک کنند ، حال کاور، کاور هم معمولا در سایز ۵۹۰×۳۰۰ می باشد این سایز ها، استاندارد می باشند و شما بهتر است در این سایز ها طراحی کنید برای محصول خود.
نمونه محصول های نمونه :
قالب ریمال / قالب صحیفه / فرم ساز پیش رفته
قدم نهم
محصول خود را ثبت کنید و انشالله فروش خوبی از محصول خود داشته باشید ! به این صفحه هم مراجعه کنید و قوانین مارکت همیار وردپرس را برای اطلاع از نحوه ارسال محصول مطالعه کنید.
نوشته یک محصول خوب یک فروش عالی ! اولین بار در مارکت وردپرس پدیدار شد.

یک محصول خوب یک فروش عالی !


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog