رونمایی از نسخه ۲ (آزمایشی) مارکت وردپرس

اوایل اردیبهشت ۹۴ بود که تصمیم گرفتیم بعد از اینکه ui نسخه جدید مارکت وردپرس تمام شد ( که همینجا از ERFANIX عزیز بابت طرح بسیار زیباشون تشکر میکنم ) تصمیم گرفتیم پروژه برنامه نویسی مارکت جدید را خارج از تیم همیار وردپرس انجام دهیم و تمرکز تیم بر روی خود همیار وردپرس باشد.
مارکت وردپرس ( www.MarketWP.ir ) یک محیطی است که کسانی که محصولاتی برای سایت های وردپرسی مثل قالب وردپرس دارند عرضه میکنند و کسانی که علاقه مند هستند میتوانند این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایند.
مارکت جدید در دستان شرکت های طراحی سایت
سراغ شرکت های طراحی سایت رفتیم و در آخر با یک شرکت که در حال ایده برداری خیلی دقیق (یا همون کپی برداری) ساختار مارکت وردپرس (برای مشتری دیگر)  بود وارد مذاکره شدیم و قرارداد بستیم. پروژه ۲ ماهه، و به قول خودشان تمام شده، بیش از ۵ ماه طول کشید و در نهایت ۲۰٪ امکانات نسخه جدید مارکت وردپرس هم نوشته نشده بود و خیلی از ویژگی ها هم اصلا وجود نداشتند. کاری به این نداریم که اول شهریور دیگر هیچ تمایلی نداشتیم دیگر نسخه جدید را از آن شرکت بگیریم ( با اینکه مبلغ زیادی هم پرداخت کرده بودیم) مشکل اینجا بود شرکتی که امکانات وردپرس و ووکامرس برای‌شان پیش پا افتاده بود و این سیستم ها را قبول نداشتند، در پیاده کردن کوچکترین امکانات مشکل داشتند و نمیتوانستند خواسته های ما را برآورده کنند.
پ.ن: شرکت های طراحی سایت ایرانی با زیر سوال بردن شرکت های بزرگ مثل وردپرس و ووکامرس هیچوقت بزرگ نخواهند شد و حواستان به این نوع شرکت ها، که ادعا دارند کارشان خیلی حرفه ای تر از سیستم وردپرس است باشید چون ممکن است در ادامه دروغ های خنده دار تری هم بشنوید.
فری لنسر ها به کمک ما آمدند
از شهریور کار رو به فرد فریلنسری سپردیم که برای ما انجام دهد و قراردادی هم بستیم و کار تا حدود ۳۰٪ جلو رفت و پس از واریز مبلغ به صورت کامل (به درخواست عاجزانه‌ي فرد فریلنس) خبری از فرد فریلنس نشد 
<h1>رونمایی از نسخه ۲ (آزمایشی) مارکت وردپرس</h1>
</div>
<!-- Start Content Advertisement -->
<a href=
خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog