اگر طراح سایت هستید، این ۴ آموزش را ببینید


برای اینکه در مارکت وردپرس به عنوان یک طراح سایت یک محصول خوب آماده کنید میتوانید یک محصول با کیفیت خارجی خریداری کنید و با آن به خوبی کار کنید، با کسب اجازه از سازنده محصول آن را فارسی سازی و در مارکت وردپرس برای فروش بگذارید.خیلی از افراد با این روش محصولات پرفروش خوبی تهیه کرده اند.
ولی اگر میخواهید یک گام فراتر بگذارید و محصولاتی درست کنید که خود خالق آن باشید باید از پایه با اصول گرافیک و کدنویسی و و درنهایت وردپرس آشنا شوید.
۱- آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت آموزشی است برای کسانی ساخته شده که علاقه مند به طراحی سایت مخصوصا قالب وردپرس هستند.
در این آموزش از ابتدا با فرآیند طراحی قالب وردپرس در فتوشاپ آشنا میشوید، سپس طرح زده شده را میتوانید با کدهای CSS و HTML به یک سند استاتیک وب تبدیل کنید و در مرحله بعد سند استاتیک را به یک قالب وردپرس هوشمند تبدیل نمائید.
بعد از گزراندن این دوره دیگر طراحی قالب اختصاصی با هر ایده و تفکری که دارید یک آرزو نیست و قطعا پس از مدتی تمرین یک قالب خوب و پرطرفدار و البته پرفروش میتوانید طراحی کنید.
اطلاعات بیشتر در مورد این آموزش
۲- طراحی واکنش گرا امری است که این روزها اصلا نمیتوان نادیده گرفت و همه دوست دارند که سایتشان در موبایل و تبلت نیز خوب و متناسب نمایش داده شود و دیگر هیچ کس قبول نخواهد کرد که پوسته سایتش این قابلیت را نداشته باشد.
آموزش طراحی واکنش گرا به کمک بوتسترپ اینجا به کمک شما می‌آید و میتوانید سایتی که به صورت عادی در دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی کرده اید را به یک قالب رسپانسیو کاملا سازگار با تبلیت و موبایل تبدیل نمائید.
اطلاعات بیشتر در مورد این آموزش
۳- آموزش طراحی قالب وردپرس پیشرفته ، آموزشی است که بعد از گذراندن آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت و طراحی واکنش گرا به آن نیاز پیدا خواهید کرد برای اینکه قالب خود را از Backend گسترش دهید و پنل تنظیمات و متاباکس های حرفه ای به آن اضافه نمائید.
بعد از گذراندن این آموزش، میتوانید پوسته خود را برای گذاشتن فروش در مارکت وردپرس آماده نمائید 
<h1>اگر طراح سایت هستید، این ۴ آموزش را ببینید</h1>
</div>
<!-- Start Content Advertisement -->
<a href=
خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog