ZoneAlarm Free Firewall 14.2.255

درود
همونطور که میدونین شرکت CheckPoint دیگه نرم افزارهاشو بصورت Offline Installer ارائه نمیده! یعنی باید یک فایل 2-3 MB دانلود کنید و نصب بصورت آنلاین و با سرعت بسیار پایین انجام میشه!
واقعا سخت و زمان بر هست ضمن اینکه بعضی ها از جمله خودم بلافاصله بعد از نصب اولیه ویندوز، درایور ها و نرم افزار ها و اعمال تنظیمات با وسواس اقدام به گرفتن بک آپ از درایو C میکنن و دوست ندارن قبل از اون به اینترنت وصل بشن و دلایل دیگه...
سورس اصلی آخرین نسخه ZoneAlarm Free Firewall رو با نرم افزار WinRAR بصورت Self-Extractor با قابلیت نصب ساختم که خیلی راحت و مطمئن میتونید نصب کنید

و اما برای اطمینان خاطر:

1. ابتدا برای بررسی آنتی ویروستون رو فعال کنین و فایل Setup.exe رو Extract کنید، تمامی محتویات رو چک و بررسی کنین، میبینید که همه فایل ها دست نخورده مال خود ZoneAlarm هستند، تمام فایل های exe و dll رو چک کنید که Digital Signature شون مال خود ZoneAlarm باشه و OK هم باشه (Properties > Digital Signatures)
2. خود فایل Setup.exe هم که با WinRAR ساخته شده با Digital Signature خودم Sign شده، با توجه به اینکه ارائه Digital Signature به برنامه نویسان شخصی ایرانی غیر ممکنه و در خارج از ایران هم Validation بسیار سختگیرانه ای برای ارائه اون وجود داره هیچکس بد افزار رو Sign نمیکنه!
3. از نصب آسان، مطمئن و دست نخورده لذت ببرید، و هیچ وقت فایل های اجرایی از منابع ناشناخته بدون Digital Signature رو اجرا نکنید!
* در ایران بهترین های دنیا مثل McAfee و ZoneAlarm بهیچ وجه تبلیغ نمیشن چون امریکایی یا اسرائیلی هستن! بجاش نرم افزارهای روسی بعنوان بهترین ها معرفی میشن!

http://depositfiles.com/files/1bawh8wht

ZoneAlarm Free Firewall 14.2.255


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog