یکپارچه سازی سرویس های گوگل با وردپرس

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
همه از اهمیت گوگل و خدمات و سرویس های این شرکت برای کسب و کار الکترونیک و بازاریابی اینترنتی با خبریم. در واقع گوگل راه اصلی رونق تجارت الکترونیک و بازاریابی تحت وب است. در کنار اینکه خدمات گوگل بیشتر رایگان است و ما با در اختیار داشتن سیستم مدیریت محتوای منعطفی مانند وردپرس که پتانسیل خوبی در بازدهی و جوابگویی به درخواست هایی مبنی بر راه اندازی سریع یک وبسایت و فروشگاه کامل میباشد. بنابراین باید برای شما اهمت زیادی داشته باشد که بتوانید بهتر از خدمات گوگل استفاده کنید.
   یکپارچه سازی ووکامرس با گوگل آنالیتیکز
افزونه وردپرس یکپارچه سازی سرویس های گوگل با وردپرس Google for WordPress
با این افزونه وردپرس میتوانید گوگل را در کام وردپرس خود فرو ببرید. بگذارید وردپرس شما گوگل را مزه مزه کرده و یکجا آن را ببلعد و بعدا دست و پاهایی در بیاورد که بیشتر به گوگل شباهت داشته باشند تا خود وردپرس.
دست و پا یا همون سرویس های گوگل چی هستند خب؟ اول یوتیوب است که خوشبختانه برای ما کاربران ایرانی در دستر نیست و البته زیاد کارساز نیست. سرویس های دیگر مانند هنگ اوت که با یک سایدبار مناسب میتونید در سایت قرار دهید و با یک دکمه شروع به کار کند. گوگل مپ، نقشه های گوگل رو میتونید به سادگی ولی به با زیبایی بیشتری در وبسایت خود قرار دهید. با این نقشه خیلی راحت میتوندی در صفحه ی درباره ما اطلاعات خود رو درج و از نقشه ی گوگل برای آدرس استفاده کنید. گوگل فونت، از فونت های گوگل براحتی بیشتری استفاده کنید، و اگه از سرویس گروه های گوگل استفاده میکنید میتونید با این افزونه براحتی وبسایت وردپرسی خودتون رو با این سروسی ادغام کنید.
با گوگل پلاس که آشنایی دارید؟ میتونید دکمه هایی مثل؛ مدیر گوگل پلاس خودتون، دیدگاه ها، دنبال کننده ها، دنبال شونده ها، نوشته ها، پروفایل، دکمه ی + تکی، دکمه ی اشتراک + و … را قرار دهید.
   دکمه های گوگل در وردپرس
ماژول گوگل آنالیتیکز را با وردپرس خود یکپارچه کنید و این سیستم تجزه و تحلیل را دم دست خود داشته باشید، از تقویم و درایو گوگل استفاده کنید و ویژگی خوب ترجمه ی گوگل رو بکار بگیرید و دیگر سرویس هایی مانند Panoramio و سیستم کپچای گوگل رو بکار بگیرید.
البته برای استفاده از این افزونه نیز میتونید از کدهای کوتاه افزونه که در اختیار شما قرار خواهد گرفت استفاده کنید. توصیه میکنیم به جای افزونه های متفرقه از این افزونه استفاده کرده و تمام گوگل را در وردپرس خود داشته باشید.
 
افزونه وردپرس Google for WordPress
   دریافت مستقیم Google for WordPress
   مشاهده مشخصات
 
دوستان ممنونیم که با ما همراه شدید .
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

یکپارچه سازی سرویس های گوگل با وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog