افزونه ی فارسی هدیه کردن محصول در ووکامرس

سلام دوستان عزیز
موضوع آموزش:
در بخش استراتژی های یاد شده در مورد چگونگی خرید در فروشگاه و امکانات لازم برای معتبر بودن فروشگاه، همیشه این نکته را باید در ذهن داشت که کاربر یا مشتری دوست دارد گزینه های متعدد در دسترس خویش ببیند. در واقع به ازای پولی که پرداخت میکند دوست دارد بیشتر در یافت کند. خیلی خوب میتوان این کار را بدون هزینه برای کاربر انجام داد. مثلا در کنار تایید خرید گزینه ی هدیه دادن محصول را در نظر بگیرید به طوری که کاربر قابلیت این را داشته باشد که بتواند محصول را برای کسی دیگر خریداری کند. با ما باشید.
   کوتاه کردن فرایند خرید برای محصولات مجازی    ویژگی های یک فروشگاه خوب و معتبر – ۱
افزونه ووکامرس هدیه کردن WooCommerce Gift Options Plugin
به طرزی بسیار تمیز و ساده یک قابلیت خیلی تاثیر گذار در درجه ی اعتبار یک فروشگاه را در زمره ی امکانات و قابلیت های فروشگاه معتبر خود داشته باشید. نکته اینجاست که شما برای هدیه های خود میتوانید هزینه ی بسته بندی هدیه را نیز تعیین کنید، به شکلی بسیار ساده این افزونه این کار را برای شما انجام میدهد.
طرز کار:
پس از نصب و فعال سازی افزونه، طبق تصویر ذیل به مسیر مربوطه بروید. در بخش پیکر بندی ووکامرس، میتوانید در تسویه حساب قبل از تایید نهایی گزینه ی هدیه بودن محصول را هم به کاربر پیشنهاد دهید. البته هزینه را هم میتوانید اختیاری و در همان بخش تعیین کنید.
.

 
توجه: این افزونه ی ووکامرس ، با نسخه ی پارسی فقط از طرف فریش تم ، برای آسانی کار وردپرسی های عزیز پارسی زبان، بدون منافع تجاری عرضه میشود.
.
افزونه ووکامرس WooCommerce Gift Options Plugin
   دریافت نسخه ی پارسی و بهینه
   مشاهده مشخصات
.
با سپاس فراوان از همراهی شما، امیدواریم با پارسی نمودن این افزونه ووکامرس کمکی به شما نموده باشیم.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده:  قالب تجاری وردپرس – قالب املاک وردپرس – قالب خبری وردپرس

افزونه ی فارسی هدیه کردن محصول در ووکامرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog