رفتار زشت و زننده فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر +فیلم

رفتار زشت و زننده فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر +فیلم
رفتار زشت و زننده فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر +فیلم
 

جوساز : فرزاد حسنی که چند سال پیش به دلیل رفتار توهین آمیز و بسیار زشت و زننده اش با سردار رادان روی آنتن برنامه زنده از تلویزیون حذف شد و ممنوع التصویر شد بار دیگر با رفتار توهین آمیز با مهمان برنامه اکسیر جنجال ساز شد.
رفتار فرزاد حسنی با مهمان مسن برنامه اکسیر به حدی زشت و بی ادبانه است که در صفحه های مجازی کاربران با اشتراک گذاشتن رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر در خواست ممنوع التصویر شدن مادام العمر برای فرزاد حسینی کرده اند. فرزاد حسنی با الفاظی توهین آمیز مهمان برنامه مورد خطاب قرار داده و جلوی چشم حضار و روی آنتن زنده برنامه شخصیت مهمان برنامه اکسیر را خورد کرده و شان او را از بین می برد. فیلم رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر —> دانلود
 

رفتار جنجالی فرزاد حسنی در برنامه اکسیر , فرزاد حسنی , فرزاد حسنی در برنامه اکسیر چه کاری کرده؟ , فرزاد حسنی و مهمان برنامه اکسیر

توضیحات تهیه کننده درباره رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی مصطفی شریفی تهیه‌کننده‌ «اکسیر» درباره‌ی آیتمی که موج انتقادها در شبکه‌های اجتماعی را به رفتار مجری برنامه به همراه داشت، توضیحاتی را ارائه داد. شریفی تأکید کرد: آیتمی که از آن توهین به تماشاگر حاضر در این برنامه برداشت شده است، صرفا یک آیتم نمایشی بوده است و عده‌ای غرض‌ورزانه بخشی از این آیتم را با سانسور منتشر کرده‌اند که باعث شده‌اند احساسات مردم جریحه‌دار شود. او گفت: اگر کسی ناراحت شده است از طرف آدم‌های مغرض از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. مطمئنا از این پس سناریوی زیباتری خواهیم داشت و قبل از آن به مخاطب یادآوری می‌کنیم که آیتم نمایشی است.
این تهیه‌کننده در توضیحی دیگر با اعتقاد بر اینکه در برنامه «اکسیر» تلاش کرده‌اند پیشرو عمل کنند، گفت: وقتی می‌خواهیم متفاوت عمل کنیم ممکن است این تفاوت به مزاج مخاطب خوش نیاید. در حالی که اگر به برنامه با دقت نگاه کنید این برداشت‌ها خیلی کمتر به ذهن متبادر می‌شود. او سپس درباره حاشیه‌های پیش آمده در این برنامه گفت: اتهام چیست و متهم کیست؟ در حال حاضر اتهامی که وجود دارد این است که یک کارگر ساده را به برنامه آورده و آبرویش را برده‌اید. اگر جز این باشد که بوده است چگونه می‌توانید این سوء‌تفاهم را پاسخ دهید؟ شریفی در پایان گفت: متأسفانه ویدئویی که منتشر شد سانسور شده و دروغ است و ویدئوی اصلی این برنامه بعدازظهر قرار است منتشر شود. متأسفانه ۹۰ درصد از دروغ‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مدیریت شده است.
فیلم رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر —> دانلود دانلود پروژه و پایان نامه

رفتار زشت و زننده فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر +فیلم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog