دانلود انیمشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 همراه با دوبله فارسی

The Angry Birds Movie 2016 اولین انیمیشن کارتونی بلند ساخته شده از روی شخصیت های محبوب Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین می باشد که در سال 2016 با همکاری کشور های ایالات متحده امریکا و فنلاند ساخته شده است. انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 به کارگردانی Clay Kaytis , Fergal Reilly تهیه شده است و هنر پیشه هایی همچون Peter Dinklage , Jason Sudeikis , Kate McKinnon , Sean Penn و … در آن به گویندگی و ایفای نقش پرداخته اند که اکثر آن ها برندگان چندین جایزه بین المللی شده اند و از بازیگران مطرحی در تولید آن استفاده شده است. از روی شخصیت های محبوب انگری بردز تا کنون سریال های متعددی ساخته شده است ولی این قسمت اولین انیمیشن کارتونی بلند ساخته شده است.
سایر توضیحات : در انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 شما خواهید فهمید که چرا این پرندگان همیشه خشمگین و عصبانی هستند. این انیمیشن ابتدا از یک جزیره پر از شادی و نشاط شروع می شود که ساکنان آن پرندگانی هستند بدون داشتن قابلیت پرواز. در این بهشت یک پرنده به نام Red با خوی عجیب، Chuck سریع و volatile Bomb وجود دارند که با بقیه بیگانه هستند و گویا از جنس بقیه نیستند، اما هنگامی که جزیره پذیرای خوک های سبز مرموز می شود زمان آن فرا می رسد تا این سه پرنده خودی نشان دهند و پرده از نقشه های این خوک ها بردارند. در صورتی که قادر به دانلود این انیمیشن جذاب نیستید می توانید آن را از فروشگاه دانلود فارسی تهیه کنید.

مشخصات دیگر انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 :
– ژانر : انیمیشن
– کارگردانان :  Clay Kaytis , Fergal Reilly
– شرکت سازنده : Rovio Entertainment و Columbia Pictures
– محصول کشور : ایالات متحده – فنلاند
– تاریخ تولید : 2016
– تاریخ انتشار : 2016
– مدت زمان : 88 دقیقه
– زبان پخش : انگلیسی
– زبان پخش : فارسی
– کیفیت نمایش :  HDRip
– فرمت فایل : MKV
– زیرنویس فارسی : دارد
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– پیوند : IMDB
به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 
document.createElement('video');
http://download.ir/wp-content/uploads/2016/05/The-Angry-Birds-Movie-Official-Teaser-Trailer-1-2016-Peter-Dinklage-Bill-Hader-Movie-HD.mp4
The Angry Birds Movie 2016
The post دانلود انیمشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 همراه با دوبله فارسی appeared first on دانلود فارسی .

دانلود انیمشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 همراه با دوبله فارسی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog