دنیا چقدر بزرگ است؟ (یک سری اطلاعات نجومی در یک ویدئوی یک ساعتی از مهندس نیرومند)

علاوه بر آن صحبت‌ها در مورد مزاج (که در مطلب « آشنایی با موضوع مهمی به نام «مزاج» در نیم ساعت ؛ فایل صوتی صحبت‌های مهندس نیرومند در مورد مزاج » منتشر شد)، یکی دیگر از چیزهایی که در بعضی کلاس‌ها به عنوان آنتراک برای دانشجوها بیان می‌کنم و مدت‌ها بود دلم می‌خواست در قالب یک ویدئو منتشر کنم، بعضی صحبت‌ها در مورد «آسمان» و «عظمت هستی» بود.
بالاخره فرصتی دست داد تا مطالب را دسته‌بندی و در یک ویدئو ارائه کنم.
پیشنهاد می‌کنم این ویدئوی ۲۸۱ مگابایتی را دانلود و با حوصله تماشا کنید.

در این ویدئو یک سری اطلاعات در مورد عظمت هستی ارائه کرده‌ام که دانستن آن‌ها کاربردهای مختلفی دارد که در انتهای ویدئو توضیح داده‌ام؛ به طور مثال برخی کاربردها عبارتند از:
۱- هر گاه احساس ناامیدی کردید و فکر کردید دنیا تمام شده، اگر به یاد نکات این ویدئو بیفتید، احتمالاً یک انرژی خاصی بگیرید. ۲- به این شبهه پاسخ داده‌ام که «قیامت نزدیک است» یعنی چقدر نزدیک است؟ ۳- اگر به شما خرده می‌گیرند که امام زمان شما هزار و اندی سالش است، احتمالاً با دانسته‌های این ویدئو بتوانید به راحتی پاسخ این شبهه را بدهید. و خیلی نکات دیگر...
برای دانلود ویدئو روی لینک زیر کلیک کنید:
http://yourl.ir/Samaa
فرمت ویدئو 7z است و احتمالاً برای Extract کردن آن به نرم‌افزار 7zip نیاز خواهید داشت که اگر ندارید، می‌توانید این نرم‌افزار کم‌حجم را از اینجا دانلود کنید.
 
اگر اطلاعات نجومی زیادی نداشته باشید، فکر می‌کنم آنچه در این یک ساعت گفته می‌شود، برای شما جالب باشد.
 
موفق باشید؛ حمید رضا نیرومند


دنیا چقدر بزرگ است؟ (یک سری اطلاعات نجومی در یک ویدئوی یک ساعتی از مهندس نیرومند)


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog