اهدای سریال فعالسازی EaseUS Todo PCTrans Pro

EaseUS Todo PCTrans Pro.jpg


EaseUS Todo PCTrans برای انتقال فایلها و برنامه ها از یک پی سی به پی سی دیگر است که برای اینکار باید روی هر دو پی سی نصب شده باشد.

با نزدیک شدن اخرین مهلت ارتقاء رایگان ویندوزهای 7 و 8.1 به ویندوز 10, EaseUS تعدادی سریال رایگان برای برنامه Todo PCTrans Pro خود هدیه میکند.

اگر سیستم خود را از ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 به ویندوز 10 ارتقاء میدهید, میتوانید قبل از ارتقاء ان با EaseUS Todo PCTrans از سیستم فعلی خوب بک اپ گرفته و انها را به سیستم جدیدتر یا پی سی جدید انتقل دهید.

EaseUS Todo PCTrans Pro سه گزینه برای انتقال برنامه ها و فایلها و پوشه های مهم از پی سی قدیم به پی سی جدید دارد که در تصویر زیر مشاهده میشوند.


EaseUS Todo PCTrans Pro0.jpg

اگر فایلها و برنامه ها را از یک پی سی به پی سی دیگری روی همان شبکه انتقال میدهید, گزینه Via network connection و اگر ایندو پی سی به همان روتر متصل نیستند گزینه Via an image file و در صورتیکه نسخه جدید تر ویندوز را روی همان هارد ولی پارتیشن دیگری نصب میکنید, گزینه Transfer local applications را انتخاب کنید. سپس در لیست برنامه های سازگار با سیستم جدید جلوی برنامه های مورد نظر خود را تیک زده و روی دکمه Tranfer کلیک کنید.

EaseUS Todo PCTrans Pro1.jpg

به درخواست کنندگان در این تاپیک سریال فعالسازی EaseUS Todo PCTrans Pro هدیه و با پیام خصوصی برایشان ارسال خواهد شد. برای فعال کردن EaseUS Todo PCTrans Pro با سریال دریافتی خود فقط تا اخر روز یکشنبه 10 مرداد ماه 1395 فرصت دارید . بعد از این تاریخ, سریال دریافتی برای فعال کردن این برنامه معتبر نخواهد بود.

بعد از دریافت سریال فعالسازی خود میتوانید EaseUS Todo PCTrans Pro را از اینجا دانلود کنید.

رمز عبور : Tarfandestan











تصاوير پيوست شده



EaseUS Todo PCTrans Pro.jpg
(40.1 کیلو بایت)


EaseUS Todo PCTrans Pro0.jpg
(36.0 کیلو بایت)


EaseUS Todo PCTrans Pro1.jpg
(55.0 کیلو بایت)







اهدای سریال فعالسازی EaseUS Todo PCTrans Pro


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog