اولین دوره مسابقات سراسری هوافضا دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود


مسئول کمیته دانشجویی برگزاری مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره این مسابقات به صورت سراسری در مهر ماه امسال خبر داد.


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خراسان، در ادامه با بیان اینکه میزبانی این رقابت‌ها با دانشگاه پیام نور استان خواهد بود، عنوان کرد: کمیته هوافضای دانشگاه پیام نور مشهد نیز به عنوان مسئول کمیته دانشجویی برگزاری مسابقات در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.


وی ادامه داد: این مسابقات قرار است مهر ماه امسال در در ۵ لیگ برگزار شود. دو لیگ از این ۵ لیگ در بخش دانش‌آموزی و ۳ لیگ نیز در بخش دانشجویی برگزار خواهد شد.


سلیمانی با اشاره به مواد مسابقات این رقابت‌ها عنوان کرد: مواد رقابت در بخش دانش‌آموزی گلایدر و موشک آبی و در بخش دانشجویی گلایدر رادیوکنترل، گلایدر و طراحی مفهومی پهباد است.


وی تاکید کرد: این رقابت‌ها تنها مخصوص دانشگاه‌های پیام نور نیست و کل دانشگاه‌های کشور می‌توانند در آن شرکت نمایند.


مسئول کمیته دانشجویی برگزاری مسابقات هوافضا دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این مسابقات در سطح کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ثبت نام در این رقابت‌ها از هفته آینده آغاز شده و تا انتهای شهریور ماه ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی aero2016.pnuconf.ir  مراجعه نموده و یا با شماره تماس ۰۹۳۹۶۰۹۹۰۰۶ ارتباط برقرار نمایند.


وی اضافه کرد: همچنین دبیرخانه این مسابقات در ساختمان کارافرینی دانشگاه پیام نور استان واقع در مشهد، بلوار معلم، معلم ۷۱ پاسخگوی مراجعین خواهد بود.

اولین دوره مسابقات سراسری هوافضا دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog