خانه کتابِ کودکِ «کُنارک» در لار گشایش یافت+ عکس

خانه کتابِ کودکِ «کُنارک» در لار گشایش یافت+ عکس
خانه کتاب «کنارک» اولین فروشگاه تخصصی کتب و لوازم کمک آموزشی کودک و نوجوان است که از ۱۵ تیرماه ۹۵ در لار گشایش یافته است.
افتتاح این خانه کتاب طی مراسمی باحضور تعداد زیادی از علاقه مندان به کتاب همچنین تعدادی از مسئولان شهرستان برگزار شد. مسعود راسخی، معاون فرماندار لارستان، محمد فیاض پور رئیس اداره آموزش و پرورش، محمد زارع مشاور فرهنگی فرماندار، محسن زارع معاون فرهنگی شهردار لار، خانم شهری کارشناس کتاب و آموزش پیش از دبستان و کتابدار برگزیده از تهران و معصومه هرمی مربی کارشناس از کتابخانه مادر و کودک اوز از جمله مهمانان این مراسم بودند.

مهدی شریعتی یکی از موسسان این خانه کتاب با بیان اینکه پنج نفر از جوانان موسس این مجموعه هستند اضافه کرد: از این پنج نفر، دو معلم در این گروه راهبری تخصصی کار را بر اساس چند سال تجربه معلمی در نگاه های نوین آموزشی و مطالعه در زمینه کتاب کودک و نوجوان به عهده دارند.
وی افزود: در این خانه کتاب دسترسی به بهترین محصولات فرهنگی کودک و نوجوان به ویژه کتاب مورد هدف قرار گرفته است؛ کتاب ها نیز ناشرین گوناگونی دارند که همه در زمینه نشر کتاب کودک و نوجوان بصورت حرفه ای فعالیت می کنند.
شریعتی با اشاره به نحوه انتخاب محصولات این خانه کتاب گفت: معیار انتخاب و فروش محصولات این مجموعه، نام یک ناشر یا نویسنده ای خاص نیست و کتاب ها با پنج معیار کیفی انتخاب و عرضه می شوند. معیارهایی همچون:
۱٫موضوع متناسب با مخاطب
۲٫ نحوه ی پرداخت به موضوع
۳٫زبان و لحن مناسب مخاطب، زبانی دور از پیام آموزی مستقیم و دارای ارزش ادبی و واژگان غنی
۴٫تصویرگری هنرمندانه و به دور از کلیشه ی رنگ های تند و تصاویر کارتونی
۵٫کیفیت صفحه آرایی، جنس کاغذ و قطع مناسب با مخاطب
این مربی کودک در ادامه گفت: موسسان «کنارک» معتقدند در شهری که چشم ها به دیدن کتاب های ارزان، کارتونی و بی کیفیت برای کودکان عادت کرده است معرفی یک قصه با ارزش ادبی و هنری و کتاب هایی با قیمت های متفاوت مستلزم گذشت زمان و تعامل مستمر والدین با کارشناسان کنارک است به همین جهت در ادامه ی مسیر کنارک نشست های کتاب خوانی برای کودکان و نوجوانان و کارگاه های دانش افزایی برای والدین، مربیان و علاقه مندان برگزار خواهد شد.
گفتنی است خانه کتاب کنارک در تابستان امسال از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۴ میزبان علاقه مندان است. این فروشگاه فرهنگی در شهرجدیدِ لار، جنب هنرسان ابوذر غفاری واقع شده است.

نوشته خانه کتابِ کودکِ «کُنارک» در لار گشایش یافت+ عکس اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

خانه کتابِ کودکِ «کُنارک» در لار گشایش یافت+ عکس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog