آخر هفته ی جمعه ی سوم تیر

سلام دوستان
 
امیدواریم آخر هفته ای خوب و با نشاط را با انرژی کامل سپری کرده باشید. امیدواریم در مسیر پیش رو یعنی گرایش و استفاده از وردپرس بتوانیم همیشه در کننار شما باشیم. البته فریش تم در بیشتر مواقع میتواند رضایت کاربران را نگه دارد و هدف فریش نیز همین است اینکه رضایت مشتری را حفظ کرده و پشتیبانی از قالب های وردپرس ارائه شده را بنا به احترام به حقوق مشتری همیشه در اولویت دارد. اما آخر هفته ی امروز جمع بندی ساده ای از هفته ای است که مطالب متعدد و البته شاید مفیدی برای همه و تقریبا کاربردی برای بعضی از عزیزان بود.
در ابتدای هفته با معرفی افزونه ی برای ووکامرس شروع کردیم. افزونه ی که میتوانست فرایند خرید محصولات فیزیکی از محصولات مجازی و دانلودی را جدا کرده و تقریبا این کار را بتوان در دو مرحله ی ساده انجام داد.

   کوتاه کردن فرایند خرید محصولات مجازی
در ادامه، افزونه وردپرس بهینه ای را معرفی کردیم که از استاندارد های سئو برخوردار بود و براحتی به شما این امکان را میداد که بتوانید فرم هایی بسازید که کاربران به وسیله ی آن توانایی انجام محاسباتی از پیش تعیین شده را داشته باشند همچنین افزونه، فرم های ساخته شده را میتوانست برای موتورهای جستجو و خزنده ها غیر فعال کند تا سرعت وبسایت و سرعت ایندکس مطالب با کماهش روبرو نشود.

   ساخت آسان فرم های محاسباتی و سئو شده
افزونه ی پیش رو شاید کاربردی شبیه صفحه ساز ها یا ابزارک های همه کاره داشته باشد. این افزونه میتواند هر نوع ابزارکی که برای نمایش نوشته های دسته بندی شده لازم است را ب سادگی در اختیار شما قرار دهد. خصوصا اینکه شما میتوانید هر نوع ابزارکی را در هر سایز و تنظیمات و مشخصاتی به صورت نا محدود بسازید.

   ابزارک های متعدد نوشته ها در همه جای وبسایت
 
جدا از این ها در مورد گوگل و سرویس های مناسب این شرکت برای وردپرس صحبت کردیم و  افزونه ای را برای وردپرس معرفی کردیم که خوراک گوگل بود و تمام سرویس های این شرکت را در وردپرس در اختیار شما قرار میداد. برای نمونه فقط در مورد گوگل پلاس و عملگرهای این سرویس شما بیشتر از ۱۰ نوع انتخاب پیش روی خود داشتید کقلا چه نوع دکمه هایی از گوگل پلاس را در کجا و چطوری نمایش دهید.

   یکپارچه سازی سرویس های گوگل با وردپرس
در بخش معرفی ابزارک ها و افزونه های کاربردی در بخش استفاده های گوناگون از وردپرس، به معرفی افزونه وردپرس در حیطه ورزش پرداختیم افزونه ای که برای تکمیل افزونه ی دیگری که پیش تر معرفی شده بود، در این بخش ذکر شد که کاربرد آن ساختن لیگ ها و دسته بندی ها و مشخصات تیم ها در محیطی کاملا کنترل شده بود.

   گزارش فوتبال و مدیریت آسان لیگ ها
اما در بخش آموزش های تخصصی و کاربردی در بخش وبلاگ وبسایت و در دسته ی بازاریابی اینترنتی و فروشگاه مداری، به معرفی قسمت اول سلسله نکته های یک فروشگاه معتبر پرداخیتم که چگونه فعالیت میتواند به ضرر فروشگاه تمام شود. اینگونه بحث ها اگرچه در فریش تم و دیگر وبلاگ ها و وبسایت ها همیشه بحثی ادامه دار است اما در فریش تم میتوانید به مطالعه ی مقاله ای از جنس وردپرس بپردازید.

   ویژگی های یک فروشگاه خوب و معتبر – ۱
در بخش ووکامرس دوباره به معرفی یک افزونه پرداختیم که میتواند یک کاربرد بسیار پرطرفدار را به محصولات بیافزاید، این افزونه میتواند قابلیت هدیه دادن را با قابلیت تعیین هزینه ی جدا از هزینه ی خرید محصول و هزینه ی ارسال، برای شما به ارمغان بیاورد. با نصب این افزونه، میتوانید یک تیک یا جعبه ی انتخاب را در مرحله ی خرید محصول اضافه کنید که کاربر با انتخاب آن میتواند محصول خود را به عنوان هدیه اراسل کند.

  افزونه ی فارسی هدیه کردن محصول در ووکامرس
و دوباره در بخش افزودن امکانات اضافه به ووکامرس، به معرفی یک افزونه ی ایرانی و چارسی پرداختیم که میتواند به مشتری های شما که از فروشگاه ووکامرس شما خرید کرده اند اما موفق به ثبت سفارش خود نشده اند یک ایمیل سفارشی ارسال میکند که میتواند به مشتری هایتان یادآوری کنند که محصولاتی معلق در سبد خرید خود دارند.

   افزونه یادآوری خرید های معلق به خریداران
در پایان و با تشکر از همراهی شما عزیزان، امیدواریم هفته ی جدید را بسیار با نشاط و پرانرژی شروع کنید. همچنین دوستداریم نظر شما عزیزان را در مورد جمع بندی هفتگی بدانیم امیدواریم بتوانیم در وردپرس همیشه کمکی به جامعه ی پارسی زبان نموده باشیم.
نظر شما در خصوص مقاله ی جدید “جمع بندی هفتگی” چیست؟
فریش تم

آخر هفته ی جمعه ی سوم تیر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog