جوانان برای گرفتن وام ازدواج با موانع متعدد روبرو هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: یکی از مسائلی که در فرمایش های رهبری در چند دیدار اخیر ایشان مطرح شده است برخورد و مجازات افرادی است که حقوق ها و پول های نامتعارف دریافت کرده و به بیت المال دست اندازی کرده اند.
درحالی که جوانان برای گرفتن وام ازدواج موانع متعدد روبرو هستند برخی افراد پول های کلان بیت المال را سهم و حق خود می دانند.
امام جمعه موقت ایلام گفت: برخورد با این افراد از مطالبه های مردم و رهبری است و رئیس جمهوری در پی فرمایش های رهبری اقدام های مناسبی انجام داده است.
وی گفت: آمریکا هیچگاه نمی خواهد نظامی که بانی تفکر جدیدی در منطقه و جهان شده است پابرجا بماند و دشمنی با نظام اسلامی را همواره دنبال می کند بنابراین ایستادگی در مقابل نظام سلطه باید همواره مدنظر قرار گیرد.بر اساس فرمایش رهبری در بحث برجام دشمنی آمریکا با نظامی که برخاسته از دین اسلام، رهبری، خون شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم است برای ما ثابت شده است.
امام جمعه موقت ایلام گفت: آمریکا خطرناک ترین نقشه ها را علیه ما طراحی کرده است اما با ایستادگی و مقاومت مردم با شکست مواجه شده است.جریان اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری باید در کشور شکل گیرد تا مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان برطرف شود.
وی گفت: مساله بیکاری ازدواج جوانان را به تاخیر انداخته است و باید با حمایت از تولید داخلی این مشکل برطرف شود.مردم استان باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و هنگام تفرج در طبعیت مراقب جنگل ها باشند تا از بروز آتش سوزی ها پیشگیری شود
منبع: هونام نیوز

جوانان برای گرفتن وام ازدواج با موانع متعدد روبرو هستند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog