پیشنهاد سریال جدید: The Night Of از شبکه HBO با بازی پیمان معادی

مسلم است که پیشنهاد یک سریال، بعد از تماشای تنها یک قسمت، کاری با خطرپذیری بالاست. چه بسیار سریال‌هایی که قسمت اولشان نویدبخش، داشتن یک سریال تماشایی بوده، اما بعد از دو سه قسمت دیگر، ما را به کل ناامید کرده‌اند.
اما ویژگی‌هایی که سریال جدید The Night Of دارد، تا حد زیادی مشتاقم کرد که آن را به شما توصیه کنم.
این سریال یک مینی‌سریال ۸ قسمتی است که به صورت مشترک توسط HBO و شبکه بی‌بی‌سی جهانی، ساخته شده و در واقع بازسازی یک سریال انگلیسی به نام Criminal Justice که در سال ۲۰۰۸ پخش می‌شد.
این سریال در ژانر سریال‌های جنایی است. اگر انتظار صحنه‌های اکشن و بزن بزن‌های مداوم را دارید، دیدن این سریال را به شما پیشنهاد نمی‌کنم، این سریال تا حدی سبک سریال Killing را دارد، یعنی در قسمت اول آن پرونده و مسئله مشکلی مطرح می‌شود و با ضرب‌آهنگی نسبتا کُند، قطعات پازل در کنار هم چیده می‌شوند تا به تدریج در قسمت‌های انتهایی همه چیز به اوج برسد و پرونده حل شود.
داستان فیلم در نیویورک می‌گذرد، در فضایی ملهم از بعد از یازده سپتامبر و جوی که علیه خاورمیانه‌ای‌ها وجود دارد، ما با یک جوان پاکستانی-آمریکایی آشنا می‌شویم به نام نصیر خان. او شبی از شب‌ها برای رفتن به یک مهمانی، تاکسی پدرش را بدون اجازه برمی‌دارد، در این مسیر دختری ناشناس، سر راهش سبز می‌شود، همه چیز روتین به نظر می‌رسد، اما …

ایفاگر نقش پدر این جوان که در سریال سلمان خان، نام دارد، کسی نیست جز پیمان معادی ، بازیگر توانای سینمای کشورمان.

استیون سیلیان و جیمز مارش سریال را کارگردانی کرده‌اند.
یکی از شخصیت‌های کلیدی سریال، وکیلی است به نام جک استون با بازی جان تورتورو. جالب است بدانید که اول قرار بود که نقش او را جیمز گاندولفینی -پدرخوانده سریال Sopranos بازی کند. اما متعاقب مرگ نابهنگام او، سریال تا آستانه منحل شدن هم پیش رفت. بعد قرار شد که رابرت دنیرو این نقش را به عهده بگیرد که این هم ممکن نشد، تا سرانجام بازی به جان تورتورو رسید.

قسمت اول سریال بسیار قابل توجه بود، هراس‌ها، سردرگمی‌ها، راز و رمزها، تلقی‌ها و شکاف‌های اجتماعی، در فضایی که بیشتر در شب‌هنگام رخ می‌داد، به خوبی به تصویر کشیده شده بودند.
همین امروز، قسمت دوم این سریال هم پخش خواهد شد. سریال را تماشا کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته پیشنهاد سریال جدید: The Night Of از شبکه HBO با بازی پیمان معادی اولین بار در یک پزشک پدیدار شد.

پیشنهاد سریال جدید: The Night Of از شبکه HBO با بازی پیمان معادی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog