Context Graph, دکمه ای جدید در فایرفاکس برای پیشنهاد هوشمند محتوا به کاربر

Activity stream.jpg



به گزارش ترفندستان, به نقل از دولوپه, Nick Nguyen که مدیریت محصول فایرفاکس را به عهده دارد اعلام کرد که بزودی دکمه ای به نام "Context Graph" برای پیشنهاد محتوا بر اساس رفتار کاربر و صفحات وبی که بازدید میکند و مدت زمانی که روی هر موضوعی صرف میکند به فایرفاکس افزوده خواهد شد. وی میگوید که مرورگرها میتواند کارهای بیشتری از قابلیتهای همیشگی خود انجام دهند.

Context Graph هم برای نسخه پی سی و هم موبایل این مرورگر در دسترس خواهد بود و فعلا موزیلا از طریق برنامه Test Pilot از داوطلبین درخواست تست "Activity Stream" که اولین قابلیت این ابزار جدید فایرفاکس است را میکند. این ابزار برای انالیز تاریخچه وبگردی شخص داوطلب و سپس نمایش محتوای صفحات بازدید شده اخیر و تصاویر صفحات و دانلودها و اطلاعیه ها است. مرحله بعدی دسته بندی این داده ها و سپس پیشنهاد هوشمند محتوا به کاربر است.

Nick Nguyen قید کرده که قابلیت Context Graph عمومیت داده نخواهد شد و کاربر میتواند انرا نصب ننماید و همیشه کنترل وبگردی خود را خواهد داشت و بعلاوه این ابزار مشکلی برای حریم خصوصی نخواهد بود.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



Activity stream.jpg
(48.6 کیلو بایت)







Context Graph, دکمه ای جدید در فایرفاکس برای پیشنهاد هوشمند محتوا به کاربر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog