دانلود نرم افزار تحلیل آماری IBM SPSS Statistics v24.0

نرم افزار IBM SPSS Statistics تحلیل آماری ، تجزیه و تحلیل ترافیک به طور فرایند نقش مهمی در کمک به سازمان شما برای رسیدن به اهداف خود ایفا می کند . خانواده IBM SPSS آمار ارائه قابلیت های هسته ای مورد نیاز برای پایان به پایان تجزیه و تحلیل. برای اطمینان از اینکه تکنیک های پیشرفته ترین موجود به یک گروه وسیع تری از تحلیلگران و کاربران کسب و کار هستند را به شما می دهد ، در نسخه 23 نرم افزار IBM SPSS Statistics  امکانات پیشرفته تر  و قابلیت های آی بی ام SPSS آمار پایه و ماژول های بسیاری از آن تخصصی ساخته شده است .   این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند . اس‌پی‌اس‌اس نام یک نرم‌ افزار رایانه‌ای است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. «اس‌پی‌اس‌اس» مخفف Sciences Statistical Package for the Social «بستهٔ آماری برای علوم اجتماعی» است . نرم افزار IBM SPSS Statistics همچنان به ارائه تحلیل های پیشرفته از طریق تکنیک های جدید تجزیه و تحلیل داده ، ویژگی های پیشرفته و خروجی ، و بهبود در دسترس است . این نسخه بر روی افزایش قابلیت های تحلیلی  تمرکز کافی دارد .

ویژگی های نسخه IBM SPSS Statistics v24.0 :
– گسترش ارزش از داده های بزرگ کشف روابط علت و معلولی پنهان در میان تعداد زیادی از سری های زمانی با استفاده از مدل سازی علمی زمانی
– تجزیه و تحلیل مکانی ، بررسی رابطه بین عناصر داده
– کدهای جاسازی در تجزیه و تحلیل به شرکت ، درخواست نسل بعدی از گزارش وب ، پیشرفت برنامه ریزی بهبود یافته

بیشتر درباره IBM بدانید :
نرم افزار آی بی ام کسب و کار تجزیه و تحلیل ترافیک ارائه اطلاعات کامل، مطابق و دقیق است که تصمیم گیرندگان اعتماد به منظور بهبود عملکرد کسب و کار. مجموعه جامع از هوش کسب و کار، تجزیه و تحلیل پیش بینی، عملکرد مالی و مدیریت استراتژی، و برنامه های تحلیلی بینش روشن، فوری و عملی به عملکرد فعلی و توانایی پیش بینی نتایج آینده فراهم می کند. همراه با راه حل های صنعت غنی، شیوه های اثبات شده و خدمات حرفه ای، سازمانها با هر اندازه می تواند با بالاترین بهره وری ، با اطمینان به طور خودکار تصمیم گیری ها و ارائه نتایج بهتر را انجام دهند .
IBM SPSS Statistics
The post دانلود نرم افزار تحلیل آماری IBM SPSS Statistics v24.0 appeared first on دانلود فارسی .

دانلود نرم افزار تحلیل آماری IBM SPSS Statistics v24.0


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog